Gå til innhold

Hvilket interiørblad skal jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere!

Det finnes tusenvis av interiørblader der ute, det føles i alle fall slik.. Jeg har lyst til å begynne å lese i dem for å finne litt inspirasjon, men jeg synes det er så vanskelig å velge! Vet jo at jeg kan prøve meg fram til det jeg liker best, men jeg synes de er ganske dyre, og så har jeg lyst til å finne et med tips som passer til meg med en gang! Jeg bor i en forholdsvis liten leilighet, så jeg har lyst til å finne et blad som skriver om smarte løsninger for den som ikke har så mye plass, og trenger ikke å lese om hvordan man skal stelle store stuer, kjøkken og hager.. :sjenert:

Noen som har tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De aller fleste bladet har jo nettsider, snus litt rundt der først, så ser du fort om det er noe for deg :)

Kanskje Rom123 hadde vært noe? De har en del smarte løsninger og ikke såååå mye drivved og shabby chick

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig i Rom123. Jeg liker også Boligpluss. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har abonnert på Rom 123 i noen år, men nå synes jeg det har endret seg litt, det begynner å bli litt for drivved-shabby chick for min smak. :)

Har gått over til å kjøpe Family Living fra Sverige i stedet. Fantastisk blad!

Men det nye bladet Studio tar jo ofte for seg relativt små leiligheter i byer. Det er et fresht og fint blad (tror jeg, har bare kjøpt det en gang, men likte det da),

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sverger til apartmenttherapy.com. Har ennå ikke funnet et fysisk blad som både har en stil jeg liker og har løsninger for små leiligheter og lave budsjett.

AnonymBruker
Skrevet

Bolig 123 er for de som hverken har smak eller penger. Jeg liker BoligPluss, Vakre hjem og Maison.

• Liker 2
Skrevet (endret)
Studio vil nok være fint for deg! :) Ellers så stemmer jeg i om at både Rom 123 og svenske Family Living er bra. Endret av Olive
Skrevet

Bolig 123 er for de som hverken har smak eller penger. Jeg liker BoligPluss, Vakre hjem og Maison.

Du svarer det samme oppgulpet i alle tråder som handler om interiørblader, og allikevel klarer du ikke å få navnet rett. Det heter Rom 123! Skal du rakke ned så får du gjøre det skikkelig.

• Liker 1
Skrevet

Jeg bor også i leilighet og liker både Rom 123, Bolig Pluss og Studio. Har sett etter Studio, men ikke sett det i butikkene på en stund. Noen som vet om det fortsatt eksisterer?

AnonymBruker
Skrevet

Du svarer det samme oppgulpet i alle tråder som handler om interiørblader, og allikevel klarer du ikke å få navnet rett. Det heter Rom 123! Skal du rakke ned så får du gjøre det skikkelig.

Å gid, jeg tok feil av navnet på et blad det aldri ville falt meg inn å kjøpe. Jeg har aldri svart i en slik tråd til din opplysning. Jobber du der selv, siden du tar sånn på vei eller er det bare lenge siden det har blitt noe på deg?

• Liker 1
Skrevet

Å gid, jeg tok feil av navnet på et blad det aldri ville falt meg inn å kjøpe. Jeg har aldri svart i en slik tråd til din opplysning. Jobber du der selv, siden du tar sånn på vei eller er det bare lenge siden det har blitt noe på deg?

Et kjapt søk på kvinneguiden + interiørblad sendte meg videre til en tråd fra før jul hvor jeg fant dette sitatet:

Det kommer helt an på hva slags interiørstil du liker. Jeg heller mot de mer eklusive og synes Bolig 123 er det verste som finnes. Harry, billig og utrolig lite gjennomført.

Det finns vel ikke fler av dere her??!! :haar:

Uansett så syns jeg det er tåpelig at du sitter her og sier at de som kjøper et visst magasin er på en viss måte. Selv om du og jeg tydeligvis har ulik smak når det kommer til interiør så betyr vel ikke du noen ting om meg som person? Jeg mener heller ingenting om deg basert på hva slags blader du leser.

Gjest Ashley_Johanna
Skrevet

Anywho...

Jeg abonnerer på Bonytt og er veldig fornøyd. De viser mange leiligheter der en stor del av de er små og viser smarte løsninger. Jeg liker Bonytt fordi det er mer "unisex" og gir inspirasjon. Blader som Rom 123 er for kvinner og inneholder mange innslag av typen "lag din egen strikkelampe" og "tapetser din gamle kommode". Reportasjene gir i hvert fall ikke meg særlig inspirasjon, syns det er litt mange store eneboliger der alt er malt hvitt og de har flere typer spisestoler rundt kjøkkenbordet. Ikke veldig nyskapende. Men, mange liker det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips, nå vet jeg litt om hvor jeg skal begynne :)

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har abonnert i årevis på både Elle Interiør, Bonytt og delvis Rom 123.

Bor som deg i leilighet, og får lite nyttig ut av de bladene for eget bruk.

Tyr heller til nettet - dog jeg har ikke sjekket ut det svenske bladet :)

Rom 123 synes jeg har endret seg litt over årene, og likner nå mer på Elle og Bonytt enn før...frognerleiligheter til 7 mill osv/rekkehus sentralt i storbyertil samme pris etc...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...