Cupcake Skrevet 15. januar 2004 #1 Del Skrevet 15. januar 2004 De har så mange fine der, og innen vår prisklasse. MEN, så har jeg hørt noe om at IKEA sofaer ikke er særlig holdbare. Stemmer dette?? Takknemlig for alle svar! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adessón Skrevet 15. januar 2004 #2 Del Skrevet 15. januar 2004 En av sofaene er kjøpt på IKEA. Det var den rimeligste. Klippan tror jeg den heter. Den har vart i flere år. Har ikke merket noe slitasje på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 15. januar 2004 #3 Del Skrevet 15. januar 2004 Har IKEA-sofaer, husker ikke navnet, men i midtre prissjikt. Stoppen har holdt bra (4 år), og vi har småbarn som herjer rimelig vilt. Trekket, som kan tas av for å vaskes, har derimot ikke holdt like bra. Fargen har blitt blek, og desverre også litt skjoldet i vask. Nå var en av grunnene til at vi valgte denne sofaen, nettopp av trekket kunne taes av og byttes ved behov. Ser nok ut som vi snart kjøper nytt trekk. (i ny farge, så "kjennes" det som ny sofa! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 17. januar 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 17. januar 2004 Noen som har spesielt erfaring med Mysinge sofaen? Synes den er så fin! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 17. januar 2004 #5 Del Skrevet 17. januar 2004 Har hatt to sofaer fra IKEA og har ikke vært fornøyd med noen av dem. Det skyldes først og fremst stoffkvaliteten som jeg synes er for dårlig. Det fine med dem er at de er så pass rimelige at man kan kaste dem med god samvittighet når man er lei. Med småbarn, dyr osv. i huset har jo sofaer en tendens til å bli stygge uansett. Bedre med en flekkete billig sofa enn en dyr flekkete sofa spør du meg... Og forresten, Mysinge ER stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 17. januar 2004 #6 Del Skrevet 17. januar 2004 Har hatt Ikea sofa i snart 7 år (husker ikke navnet), og er kjempefornøyd!! Dina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donborwen Skrevet 18. januar 2004 #7 Del Skrevet 18. januar 2004 Er veldig fornøyd med IKEA sofaen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 18. januar 2004 #8 Del Skrevet 18. januar 2004 Mine foreldre har nå hatt Ikeasofaer i 5 år, og de ser helt nye ut enda de er i bruk hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emy Skrevet 18. januar 2004 #9 Del Skrevet 18. januar 2004 To av mine sofaer er fra IKEA. Utskiftbare trekk. Ganske genialt. Fargen har holdt seg ok i vask, men syns det er litt vannskelig å få trekket til å sitte skikkelig på når det først er tatt av en gang. Modellen Mysan har jeg derimot ingen erfaring med men mitt inntrykk generelt er at kavliteten på møblene fra IKEA er litt bedre enn sitt rykte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emanuelle Skrevet 18. januar 2004 #10 Del Skrevet 18. januar 2004 har en sofa fra 2000, som heter Dalarna, er veldig fornøyd med den, var blant de dyreste sofaene så vidt jeg husker, trekket er ikke avtagbart , men flekkavvisende! MEN jeg har hatt en av de billige sovesofaene deres, husker ikke navnet, men kostet bare et par tusen, den knakk sammen etter kort tid.......Er nok forskjell i kvalitet...sofaen du har lyst på var stilig den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 19. januar 2004 #11 Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg har også en sofa fra ikea og man kan skifte trekket, men den holder seg bra den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå