elle Skrevet 23. mai 2002 #1 Del Skrevet 23. mai 2002 jeg har fått tur til Florida ( fort lauderdale) i gave... Er det noen som har vært der og kanskje kan gi meg noen tips??12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 30. mai 2002 #2 Del Skrevet 30. mai 2002 Delray Beach ligger et stykke utenfor, kjempefint der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 31. mai 2002 #3 Del Skrevet 31. mai 2002 Hei! Jeg har vært der, men det er så langt tilbake som i 1988. Mye er sikkert forandret, mn neppe de flotte strendene og det varme badevannet. Det myldrer av ulike turistatraksjoner. I Fort Lauderdale kan man ta en fin tur på kanalene eller man kan ta turen ned til Miami og besøke blant annet Miami Seaquarium eller shoppingsenteret Bayside nede ved havnen. Ta turen inn blant høyhusene i sentrum. Ellers er det overkommelig å ta Turen til Orlando for å besøke blant annet Disney World eller Sea World. Kan også anbefale John F. Kennedy Space Center på Cape Canaveral eller Cypress Gardens utenfor byen Winter Haven! Det var det jeg kom på i farten. God tur! mvh 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambrosia Skrevet 2. juni 2002 #4 Del Skrevet 2. juni 2002 Hei!! Vi var i Florida for 5 år siden.Noe vi angret på var at vi ikke leide bil begge ukene vi var der.Det er store avstander der, selv om du skal bare kjøpe noe mat. Det er også greit med bil for å komme rundt eks. Orlando, Key West. Kos dere. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. juni 2002 #5 Del Skrevet 15. juni 2002 1. Lei en bil via internett på forhånd (billigst). Hent og lever denne på flyplassen. Kan anbefale: http://www.goalamo.com/ 2. Lei en bil!! 3. Du MÅ ha visa/kredittkort og forsikring (en bra en). 4. Stopp ikke hvorsomhelst. 5. Få med deg Orlando (fornøyelsesparker), Miami (kanskje litt oppskrytt), kysten opp til "NASA" og Key West. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elle Skrevet 23. juni 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 23. juni 2002 takk for svar!! Reisen er bestillt og jeg reiser 9. oktober, bir og forsikring er best. Hotellet ser fancy ut og jeg gleder meg!! To ukers luksus, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2002 #7 Del Skrevet 24. juni 2002 jeg har vært der mange ganger, og konklusjonen er grei: Finn et annet sted ! F.L. er en kunstig by. Den baserer hele sitt liv på tre ting. 1. Studenter som fester hele sommeren. (spring break) 2. Innløpet til kanalsystemet 3. Hotell for de som venter skal på cruse-ferie. Strendene er greie, men det er mye strøm og hai i vannet. Følg med på skilting. Vel du har hotell og bil: Da har du etter min mening 4 valg. Avhangi av hva du er interesert i , og om du har barn med deg. 1. kjør nordover til San augustine. Byen er 'USA's elste, og strendene er helt prima. Sol og kultur ! 2. Dra til Everglades. Fantastisk dyreliv. Les om økosystemet og zoologien på forhånd, da får du størst utbytte. Lån deg en kano, å ta deg en tur inn i sumpen. Du får garentert oppleve alligatorer, slanger , innsekter fugler osv osv. kjempespennende ! 3. Kjør til Key' ene. Gjerne helt til Key west. NYYYdelig ! 4. kjør til vestkysten av Florida. Napels, Tampa. St petersburg. Kombiner gjerne med nr 2. Mye finere natur, strender, og dessuten er solnedgangen mot vest er bare vakker ! Hold deg unna Miami. Fin på dagtid, og da spesielt Coconut Dr. Dette er et gammelt latinokvater som har blomstret opp. Fine restauranter, pubs, musikk, og morsom arkitektur. Fort. L. er null ! Og det samme er Orlando. (dersom du har med barn er det selvfølgelig spannende med parkene. Hold deg unna W.D World. Magig kingdom og Epcot. Masse folk og innenting annet Dra heller til Universals nye park. Sinnsyke berg og dal baner !!!) God tur ! Hilsen en chris som gjerne vil være med på tur ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elle Skrevet 26. juni 2002 Forfatter #8 Del Skrevet 26. juni 2002 Jeg tror nok jeg skal få det koselig uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elle Skrevet 18. november 2002 Forfatter #9 Del Skrevet 18. november 2002 Nå har jeg kommet hjem fra to ukers luksus, dvs jeg har snart vørt hjemme i tre uker og jeg lengter allerede tilbake.. Aldri hadde jeg trodd amerikanere var så hyggelige mennesker.. Reisen ga absolutt mersmak og jeg har allerede bestemt ny reisedato..Key West var et nydelig sted jeg anbefaler alle... Orlando var så som så med sine parker og Miami var en pulserende opplevelse... klem elle.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 27. november 2002 #10 Del Skrevet 27. november 2002 Fikk aldri med meg Key West! Søren og! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå