AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #1 Skrevet 21. mars 2012 Skal reise på tur, og ønsker at ballerinaskoene mine ser rene ut. Hvordan kan jeg vaske de? Vaskelappen har dettet av, så det står ikke noe på skoene om det. Håper noen kan gi meg et tips. Tør ikke slenge de inn i vaskemaskinen heller, når jeg ikke vet om de tåler det. Klem til deg
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #2 Skrevet 21. mars 2012 Ingen? Reiser natt til lørdag, så skulle gjerne fått vasket de så fort som mulig! :gjeiper: TS
Gjest Eld Skrevet 21. mars 2012 #3 Skrevet 21. mars 2012 Kan du beskrive de litt bedre? Hva er de laget av osv.?
KikiEco Skrevet 22. mars 2012 #4 Skrevet 22. mars 2012 Jeg hadde håndvasket dem i enten milo eller nylonvask og benyttet en myk børste på de verste flekkene.
Quijote Skrevet 22. mars 2012 #5 Skrevet 22. mars 2012 Tre ord: don't do it! Gå på skobutikk. Ta med skoa. Kjøp passende produkter. Sko skal aldri, aldri håndvaskes eller vaskes i vaskemaskin, med mindre du vil ødelegge dem.
Gjest Solsmil Skrevet 23. mars 2012 #6 Skrevet 23. mars 2012 det finnes egne vaskeprodukter til sko. Men det er jo veldig forskjellig fra sko til sko da, og det er jo umulig å si hva du trenger om du ikke sier hva skoene er laget av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå