Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har trist nok naturlig "kommune grått" hår, og har pleid å stripet det hos frisøren. Ettersom dette er så dyrt så kan jeg ikke ta meg råd til det hver gang jeg får ettervekst, jeg er tross alt en fattig student. Men nå er det virkelig påtide at en frisør får ryddet opp i håret mitt! Når jeg har gjort det hjemme, har det blitt helbleket, og etterveksten begynner også å bli ganske lang og veldig mørk i forhold til resten av håret.. Hvordan skal jeg få en mer naturlig blond hårfarge igjen? skal jeg spør om frisøren kan ta i noen mørkere striper? isåfall, vet noen va det koster? Er litt usikker på om de først skal farge etterveksten og deretter gjør noe med alt, hvis dere skjønner?? Da lønner deg seg kanskje at jeg bruker en hundrings på å helbleke etterveksten min først nok en gang så jeg slepper å betale for at frisøren skal gjør dette også? Bor i Kristiansand for tiden, så bare kjekt hvis noen kan anbefale en frisør :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan gå til en lærling. De er mye billigere. De store og anerkjente frisørsalongene er veldig nøye på å sjekke etter at lærlingen har klippet og stripet.

Skrevet

Tror jeg pleier å betale 1700 - 2000 for strip og klipp hvis jeg betaler full pris. I det siste har jeg gått mest til lærling og sist da jeg bare tok ettervekst betalte jeg 300 :).

AnonymBruker
Skrevet

Det avhenger veldig av hvor i landet frisøren ligger. Der jeg kommer fra koster frisørtjenester ca halvparten av det det gjør i Oslo, pga mye lavere husleier.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...