Gjest MrsL Skrevet 15. januar 2004 #1 Skrevet 15. januar 2004 Hva er den mest romantiske sangen "of all time" i flølge deg? Tittel og artist? Og kan du synge en strofe for oss her?
Gjest care Skrevet 15. januar 2004 #4 Skrevet 15. januar 2004 Nei.......... burde jeg? Vet ikke, spørs hvor gammel du er. Tror hans sang ble kåret til årets beste i 1991. Ble bare litt nostalgisk :blunke:
Gjest MrsL Skrevet 15. januar 2004 #5 Skrevet 15. januar 2004 Er 32 jeg........ Her er mitt bidrag: "Tålt" av Bjørn Eidsvåg "du og eg ha funne stilen vår og språket me har vevd og veid og målt langt fra hollywood og "elsk meg mere" - ståket e me glad for å vær tålt"
Gjest bare lille meg... Skrevet 15. januar 2004 #6 Skrevet 15. januar 2004 "She`s the one" med Robbie Williams! "i was her, she was me.. We were one, we were free.. And if there`s somebody calling me on.. she`s the one..."
Augustbrud02 Skrevet 16. januar 2004 #7 Skrevet 16. januar 2004 Jeg er veldig glad i Kjærlighetsvisa av Halvdan Sivertsen... Når sommerdagen ligg utover landet, Og du og æ har funne oss ei strand. . . . Og alt e bra og ikke te å tru. Ingen e så go' som du da, ingen e så go' som du Har klippet vekk litt av verset, er usikker på hvor mye det er lov til å gjengi her inne....
Gjest Tex Skrevet 16. januar 2004 #8 Skrevet 16. januar 2004 Rock Voisin..husker dere han? O JESS!!! Helen, things you do... make me crazy `bout you. ..... (Den er best på fransk da....)
zala Skrevet 16. januar 2004 #9 Skrevet 16. januar 2004 Mysteriet Deg! - Bjørn Eidsvåg og Lisa Nilsson .... men jäg tänker på dom underbara ögona dina på dina vakra händers perfekta fasong och vad dom gör med meg när dom möter mina som en fjäril blir fri från sin tråkiga kokong eg tenker på mysteriet deg og under over alle undre at du elsker meg ... I Belong To You - Lenny Kravitz You are the flame in my heart You light my way in the dark You are the ultimate star You lift me up from above Your unconditional love takes me to paradise I belong to you And you You belong to me too You make my life complete You make me feel so sweet .....
Xantippe Skrevet 16. januar 2004 #10 Skrevet 16. januar 2004 She med Elvis Costello Unchained melody med feks The Rightious Brothers Kvinde min med Kim Larsen Og romantiske sanger av den litt raskere typen: I'm gonna be (500 miles) med Proclaimers Vær så snill ikke gå med Jokke og Valentinerne Kan sikkert synge litt fra noen av dem om ønskelig
Gjest Tabby Skrevet 16. januar 2004 #11 Skrevet 16. januar 2004 Unchained melody skal vi danse brudedansen til. ¨Whoooa my love, my darling, I've hungered for your touch, a long lonely time. And time goes byyyy so slowly and time can do so much, are you still mine? I need your love, I need your love, ....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå