foxie Skrevet 15. januar 2004 #1 Skrevet 15. januar 2004 Noen her som har erfaringer med herbalife?Tenker da på vektreduksjon..... Hadde vært fint om noen fortalte litt. trening må en selvfølgelig regne med.......
Felicia Skrevet 15. januar 2004 #2 Skrevet 15. januar 2004 Jeg fulgte en slik kur for 5-6 år siden til punkt og prikke som jeg hadde fått beskjed om. Ble slapp, dårlig, svimmel og endte til slutt opp hos legen med beskjed om at jeg ikke fikk nok næring... Sluttet og ble bedre.
Tusenfryd Skrevet 16. januar 2004 #3 Skrevet 16. januar 2004 Med pulver så går du kanskje raskt ned. Det er uheldig i seg selv. Uansett - når du begynner å spise normalt igjen, så for det første går du opp igjen. I tillegg legger du på deg fett. Så du blir faktisk feitere, selv om du ikke overstoger det du var før. Det er fordi at rask vektreduksjon gjør at du ikke mister eller forbrenner mer fett, men muskelmasse. det du legger på deg igjen er fett. Så - hilsen en som har slanket seg feit - ikke gjør det! Og dette er ikke bare Herbalife, men også Nutrilett og all annen pulverslanking og hurtigkurer av ulike slag.
Titti Skrevet 16. januar 2004 #4 Skrevet 16. januar 2004 Pappan min bruker herbalife, tar pulver til frokost og lunsj, spiser vanlig middag. Og i helgene tar han herbalife til frokost og spiser masse lunsj, middag og snoperier ellers. Altså, han har egentlig ikke skippet så mye, bare tilført drikken der han før kanskje ikke spiste i det hele tatt.... Han tar i tillegg de tabelettene som hører med og drikker teen. Dette har han gjort i over et år nå og han har nok gått ned ca 15 kg, sakte men sikkert, han sier han føler seg mye kvikkere enn før. Så, bruker man det riktig, som et tilskudd, funker det nok..... Han blander pulveret med jucie og et par bananer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå