Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2004 #1 Skrevet 15. januar 2004 Jeg har så lyst til å glede og overraske kjæresten min med noe kinky når jeg skal til han neste helg. Har dere noen tips om noe litt uvanlig og overraskende jeg kan gjøre?
Champagne Skrevet 15. januar 2004 #2 Skrevet 15. januar 2004 I påskeegget i fjor fikk ex'en min en tube med kroppsmaling (sjokolademaling). Han likte det svært godt. Til valentine fikk han en bok om sex og med masse spennende stillinger. Den har vi brukt flittig
Snorkie Skrevet 15. januar 2004 #3 Skrevet 15. januar 2004 -Sexy undertøy (f.eks hofteholdere eller korsett) -Ta initiativet til sex med en gang du er innenfor døra -Kjøpe håndjern og lenke ham fast til senga og la ham få en ordentlig opplevelse -Leketøy Håper du får en flott helg iallefall
Catzy Skrevet 15. januar 2004 #4 Skrevet 15. januar 2004 Skaff deg en god og varm kåpe, ganske lang. Kjøp sexy undertøy, og strømper med hofteholder. Ha på pene støvletter, strømper, undertøy og kåpe når du dukker opp hos ham. Med mindre det er skrekkelig kaldt, så blir du sikkert varm av deg selv. Dessuten er litt soft bondage ganske opphissende for en del menn. Du trenger ikke håndjern, bare et skjerf eller et slips, eller en strømpe. Bind hendene hans, trenger ikke binde ham fast til noe. Med mindre han ikke er med på leken i det hele tatt, så skjønner han at han ikke skal tafse før du sier at det er greit. De fleste menn liker å se på at damene deres koser med seg selv. Du må bare være så sexy og utfordrende du bare kan. Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå