Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kritthvit, men vil bli litt brun. Kan jo gå i solarium, men det er jo kreftfremkallende. Så hva er alternativene? Har ikke peiling på sminke og kremer og sånt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spraytan (i salong)?

Du kan være masse ute, gjerne på fjellet, i alle fall hvis du har tid.

Selvbruningskremer kan lett bli skjoldete, så jeg ville ikke satset på det. Men det finnes kremer med litt selvbruning som er enklere å bruke. De gir ikke så mye farge, men er enklere å få jevnt.

Jeg tror ikke litt (med trykk på litt) solarium en sjelden gang gjør så veldig stor skade, men spørs om man får store effekten av det.

Følger gjerne med i denne tråden, da jeg selv er spøkelseshvit og gjerne skulle hatt bittelitt farge. :)

Skrevet (endret)

Embrace your whiteness! Jeg skjønner ikke hvorfor alle på død og liv må være brune, når de ikke er skapt for det. Det er fint å være blek og! Vi blekinger trenger mange flere soltimer på å oppnå farge, og derfor får vi mere rynker også.

Jeg gidder ikke det der, så jeg gjør det beste ut av den fargen jeg har. Riktig farge på klær, hår og sminke, det er viktig. Ingenting er så nydelig som blek ansiktshud med riktig foundation. Man ser jo ut som porselen! :)

Blekt er fint, det, bare se her: http://www.dailymail.co.uk/home/you/article-1022207/Who-fairest-all.html

Endret av Stinkerbell
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg er kritthvit, men vil bli litt brun. Kan jo gå i solarium, men det er jo kreftfremkallende. Så hva er alternativene? Har ikke peiling på sminke og kremer og sånt..

Det finnes mange brunkremer og kroppskremer som tilfører kroppen en fin brunfarge over tid. Finnes noen billige på iHerb.com sist jeg sjekket, og min erfaring er at de er veldig gode (de jeg selv har testet da vel og merke) :)

*Skrivefeil*

Endret av Yasi
Skrevet

To uker i Thailand gjør susen :danse:

Skrevet

Jeg ønsker ikke å være brun, men jeg skulle gjerne vært bittelitt mindre blek, noe som tilsvarer normal blekhet. Synes jeg ser litt friskere og sunnere ut da :)

Men jeg er også enig, det er pent å være blek.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Embrace your whiteness! Jeg skjønner ikke hvorfor alle på død og liv må være brune, når de ikke er skapt for det. Det er fint å være blek og! Vi blekinger trenger mange flere soltimer på å oppnå farge, og derfor får vi mere rynker også.

Jeg gidder ikke det der, så jeg gjør det beste ut av den fargen jeg har. Riktig farge på klær, hår og sminke, det er viktig. Ingenting er så nydelig som blek ansiktshud med riktig foundation. Man ser jo ut som porselen! :)

Blekt er fint, det, bare se her: http://www.dailymail.co.uk/home/you/article-1022207/Who-fairest-all.html

Neida, det er jo litt smak og behag. Jeg syns ingen av de damene du linka til var spesielt fine.. Noen av de så faktisk sykelige ut i mine øyne. Jeg er _veldig_ hvit selv, pga har ofte jernmangel osv. Er ikke snakk om å bli som en mulatt her, men bittelitt brunere vil jeg gjerne være.

TS :)

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes mange brunkremer og kroppskremer som tilfører kroppen en fin brunfarge over tid. Finnes noen billige på iHerb.com sist jeg sjekket, og min erfaring er at de er veldig gode (de jeg selv har testet da vel og merke) :)

*Skrivefeil*

Har du link til de du syns er gode? :)

TS

Gjest Tigress
Skrevet

Kan du ikkje vere litt og litt ute i sola? Det gjer ingenting å sole seg så lenge ein ikkje blir brend, vi er jo laga for å produsere D-vitamin av sollys. Det same gjeld jo solarium, ein må berre ikkje bli brend. Fem-ti minutt to-tre gonger i veka toler ein som oftast og då får ein litt farge også.

Skrevet

Ta deg en sydentur og stek deg i solen:)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke anledning eller råd til sydentur dessverre. Og den fargen flasser jeg uansett av meg innen noen uker. Men ja, kan jo ta solarium uten å overdrive.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Neida, det er jo litt smak og behag. Jeg syns ingen av de damene du linka til var spesielt fine.. Noen av de så faktisk sykelige ut i mine øyne. Jeg er _veldig_ hvit selv, pga har ofte jernmangel osv. Er ikke snakk om å bli som en mulatt her, men bittelitt brunere vil jeg gjerne være.

TS :)

Da er solarium å anbefale :)

Skrevet

Har du link til de du syns er gode? :)

TS

Her. Ser dessverre ut til at den er tatt ut av produksjon for øyeblikket :( Men følg med, den nettbutikken får stadig inn nye selvbrunere :) Ellers så er jeg veldig fornøyd med Xen-Tan (fra blant annet feelunique.com).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...