AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #1 Skrevet 21. mars 2012 Har "oppdaget" livmorhalstappen min. Men det har mest gjort meg bekymret, og jeg skal bestille time hos gyn., jeg vet bare at det er så lang ventetid, så kanskje noen her kan hjelpe meg? Jeg har to små "kuler", på str med riskorn kanskje?, på l.tappen. Rett ved tappe-åpningen. Hva er dette?? Har vært der i et par mnd nå,dukket plutelig opp,men forsvinner jo ikke. Det gjør ikke vondt. Jeg har også oppdaget tappen min alltid er åpen? Den endrer plassering, høyt og lavt, og konsistens. Men jeg kan alltid kjenne hullet i den, og det virker stort nok til å få inn en liten lillefinger (ikke prøvd) Dette kan da ikke være normalt? Nå har den nok alltid vært sånn, og ingen gyn har kommentert det...men så kikket de jo heller ikke etter noe i fbm livmorhalstappen. Trodde også at åpningen skulle være mer en "sprekk" ettersom jeg ikke har født. Men det rareste er jo at den aldri er lukket av det jeg kan kjenne.... Har jeg aldri eggløsning? Blir utrolig glad for svar! Håper noen kan berolige meg For føler at det er noe galt, som kommer til å hindre en graviditet....
Gjest Indra Skrevet 21. mars 2012 #2 Skrevet 21. mars 2012 Det kan være kjønnsvorter. Ta deg en tur til lege. Livmorhalsen kan se ut på så mange måter, det er mange variasjoner. Min har alltid føltes som en grop slik du beskriver og har fått bekreftet mange ganger at jeg er helt normal i forbindelse med diverse undersøkelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå