Gjest ts Skrevet 21. mars 2012 #1 Del Skrevet 21. mars 2012 Jeg har fryst bort kjønnsvortene mine, og de er nesten borte. Har igjen en eller to små. Kan jeg ha sex da? Hvis vi bruker kondom? Jeg er jente. Vil ikke smitte han heller. Men jeg vil jo alltid ha viruset i meg, så spiller det i teorien noen rolle om vi har sex nå med kondom, eller om vi venter 5 måneder og har sex med kondom? Er sjansen for å smitte like stor elle rmindre da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 21. mars 2012 #2 Del Skrevet 21. mars 2012 Hvis dere bruker kondom skal det gå greit. Smittefaren er kun der når du har utbrudd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 21. mars 2012 #3 Del Skrevet 21. mars 2012 (endret) Kondombruk sikrer nok ikke helt mot kjønnsvorter da det ikke dekker alt. Endret 21. mars 2012 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #4 Del Skrevet 21. mars 2012 synes du burde avstå til det er helt borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 21. mars 2012 #5 Del Skrevet 21. mars 2012 Du burde avstå til de er helt borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #6 Del Skrevet 21. mars 2012 Utbrudd vil si at man har vorter nedentil? Om det er glatt, har man utbrudd da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 21. mars 2012 #7 Del Skrevet 21. mars 2012 Har man vorter, har man utbrudd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #8 Del Skrevet 29. mars 2012 Har samme problemet selv. Jeg har igjen to små vorter i rompa. Jeg vil jo alltid ha viruset i meg som jeg har forstått. Så om jeg har sex med my partner nå med kondom så er det vel like ikke som å ha sex med ny partner med kondom når vortene er borte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2012 #9 Del Skrevet 30. mars 2012 Det samme lurer jeg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 30. mars 2012 #10 Del Skrevet 30. mars 2012 Du skal selvfølgelig ikke ha sex mens du har utbrudd. En kondom beskytter ikke mot kjønnsvorter. Og har du sex mens du har utbrudd, kan personen du har sex med bli smittet. Det er jævla kjipt. Ta ansvar og vent til utbruddet er over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2012 #11 Del Skrevet 30. mars 2012 Kjønnsvorter er visst vanlig, og ikke såå farlig. Det er heller ikke lett å vite når man har utbrudd, og hvor lenge man må vente med sex så. Å si ifra til partneren før dere gjør det kan du gjøre, men jeg vet det ikke er lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2012 #12 Del Skrevet 31. mars 2012 Så jeg bør vente med sex i to måneder til liksom? Da mister jeg vel han, sier IKKE grunnen, og da når jeg bare ikke vil ha sex med han på så lang tid er vel det toget gått.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2012 #13 Del Skrevet 31. mars 2012 Så jeg bør vente med sex i to måneder til liksom? Da mister jeg vel han, sier IKKE grunnen, og da når jeg bare ikke vil ha sex med han på så lang tid er vel det toget gått.. høres ut som en kar å samle på. men det tar ikke 2 mnd, det tar bare en liten stund før de er borte. finn på en annen grunn da vis du ikke vil si det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2012 #14 Del Skrevet 31. mars 2012 Så jeg bør vente med sex i to måneder til liksom? Da mister jeg vel han, sier IKKE grunnen, og da når jeg bare ikke vil ha sex med han på så lang tid er vel det toget gått.. Syns du det er bedre å smitte ham med kjønnsvorter? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2012 #15 Del Skrevet 1. april 2012 Informere han om det at du har viruset i deg før dere gjør det? Si at det er vanlig. Han vil nok sette pris på din ærlighet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #16 Del Skrevet 2. april 2012 Er det vanlig å informere de man har sex med at man har kjønnsvorteviruset i seg? Tror ikke det er så mange som gjør det. Skikkelig turn on liksom, ligger der og roter og er klar for å putte den inn, å så bare si "btw, jeg har hatt kjønnsvorter". Tror det er noe som fort blir slapt da gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #17 Del Skrevet 2. april 2012 høres ut som en kar å samle på. men det tar ikke 2 mnd, det tar bare en liten stund før de er borte. finn på en annen grunn da vis du ikke vil si det. Det kan ta flere år før de forsvinner! De aller fleste som er smittet med en av virusene som kan gi kjønnsvorter har ikke utbrudd selv. Og man kan smittes og få kjønnsvorter av en som ikke hadde vorter selv. Kjønnsvorter er ikke meldepliktig SOS sånn som klamydia etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #18 Del Skrevet 3. april 2012 Hvorfor må man ikke melde fra om kjønnsvorter egentlig? Det er jo mye værre enn klamydia. Ja, man kan bli steriil av det, men det er bare å ta en tablett å bli kvitt det. Kjønnsvorter har man jo hele tiden og smitter hele tiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #19 Del Skrevet 3. april 2012 Meeen utbrudd av klamydia er likevel ikke like vanlig og vitner om uansvarlighet (nå kan jo DEN påstanden også diskuteres, men jeg føler dette mulig er en oppfatning en god del har). Kjønnsvorter er vanlig og smittes gjennom hudkontakt. Og derfor er ikke kondom sikkert, nei. Gå til legen og få en resept (men den jeg fikk var jævlig dyr, bare så det er sagt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebra Skrevet 3. april 2012 #20 Del Skrevet 3. april 2012 Jeg mener å ha lest at man er smittsom i tre mnd etter utbrudd er over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå