Crazyparrotwoman Skrevet 21. mars 2012 #1 Del Skrevet 21. mars 2012 hvis du ser for deg et perfect parti med 10 verdier. hvilke 10 verdier mener du det burde hatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Levitate Skrevet 21. mars 2012 #2 Del Skrevet 21. mars 2012 I min verden trenger bare et perfekt politisk parti to verdier: ÆRLIGHET og NULL BACKSTABBING. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazyparrotwoman Skrevet 21. mars 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 21. mars 2012 I min verden trenger bare et perfekt politisk parti to verdier: ÆRLIGHET og NULL BACKSTABBING. hoho enig i den :D men hvis man setter det som grunne da, hvordan ville du de skulle fordelt pengene(budsjettet) jeg ville fåretrekt: eldreomsorg. skoler og sykehjem. bedre veier og kollektiv nettverk. verning av friområder og dyr. slutte donere masse penger utenland og bruke de heller på nordmenn som trenger det(syke og vanskeligstilte). boligbygging. mer støtte til studenter. strengere asyl og innvandrerpolitikk. noe parti dette ligner på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsern Skrevet 22. mars 2012 #4 Del Skrevet 22. mars 2012 hoho enig i den :D men hvis man setter det som grunne da, hvordan ville du de skulle fordelt pengene(budsjettet) jeg ville fåretrekt: eldreomsorg. skoler og sykehjem. bedre veier og kollektiv nettverk. verning av friområder og dyr. slutte donere masse penger utenland og bruke de heller på nordmenn som trenger det(syke og vanskeligstilte). boligbygging. mer støtte til studenter. strengere asyl og innvandrerpolitikk. noe parti dette ligner på? Det ligner på de fleste partiprogram. Uenigheten ligger i hvor mye av hvert. Og så kommer jo gjennomføringsevnen da, men da er jo allerede partiet valgt i 4 år så det er ikke så nøye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 23. mars 2012 #5 Del Skrevet 23. mars 2012 En blanding av Høyre og SV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå