Gå til innhold

Bryllup/festplanlegger i Norge - hvor?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har søkt på nettet men finner ikke annet enn brudepikene.no som driver med bryllupsplanlegging. Er det noen som vet om noe firma som driver med dette i Norge og som er flinke? Erfaringer?

Ønsker å gifte oss i utlandet med ha festen hjemme i Norge, og vil gjerne ha hjelp til planleggingen siden dette ikke er mitt/vårt største interessefelt og er tidkrevende. Noen som vet om noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søk på bryllupskoordinator på Google .. Har ingen erfaring selv .. Lykke til:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Søk på bryllupskoordinator på Google .. Har ingen erfaring selv .. Lykke til:))

Jeg har søkt bryllupskoordinator, bryllupsfest, festplanlegging, bryllup og jeg vet ikke hva. Men det ser ut til at det er veldig få som driver med dette i Norge? Har kun funnet 2 stk. :-(

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har søkt bryllupskoordinator, bryllupsfest, festplanlegging, bryllup og jeg vet ikke hva. Men det ser ut til at det er veldig få som driver med dette i Norge? Har kun funnet 2 stk. :-(

TS

det er vel ikke marked for at flere kan drive med det da?

jeg har forresten vært i to bryllup arrangert av Brudepikene, og begge var veldig vellykket (ett i utlandet, og ett i Norge)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marked er ikke noe som er - men noe som skapes vil jeg tro :-)

Jeg har kun hørt om brudepikene.no og var i kontakt med dissse for en god stund siden. Virket hyggelige nok, men var ikke helt noe for oss da vi fant ut at vi kunne gjøre det minst like bra selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er (så vidt jeg vet) ingen andre enn brudepikene som jobber med bryllup på heltid - de andre jeg var i kontakt med jobbet bare med det på siden av vanlig jobb. De andre hadde heller ikke særlig erfaring, og føltes ikke spesielt trygt

Det er vel også eventbyrå som jobber med bryllup, men de jobber også med mye annet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Annonse

AnonymBruker

Vi ønsker ikke å gifte oss i Norge, men i utlandet. Tenker på Storbritannia; enten Skottland eller Irland.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Vi ønsker ikke å gifte oss i Norge, men i utlandet. Tenker på Storbritannia; enten Skottland eller Irland.

TS

Irland er nydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Irland er nydelig!

Ja vi liker oss veldig godt på de Britiske øyer :-)

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kiara_pusen

Tips.

Søk på lokale bryllupsplanleggere i landet du vil gifte deg.

Da er jeg sikker på at du finner mange ulike, og gode planleggere. Jeg er selv skeptisk til disse norske etter å ha lest ulike erfaringer på nett etc. Jeg har også en oppfatning om at man i mye større grad får en unik opplevelse ved å ta kontakt med lokale kjennere.

Lykke til!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tips.

Søk på lokale bryllupsplanleggere i landet du vil gifte deg.

Da er jeg sikker på at du finner mange ulike, og gode planleggere. Jeg er selv skeptisk til disse norske etter å ha lest ulike erfaringer på nett etc. Jeg har også en oppfatning om at man i mye større grad får en unik opplevelse ved å ta kontakt med lokale kjennere.

Lykke til!

Takk for tipset. Det kan vi gjøre, men siden vi egentlig ønsker noen som kan arrangere både bryllupet i utlandet samt festen her hjemme så ser det ut som vi best kan gjøre begge deler selv siden jeg ikke helt har funnet noen her i Norge som jeg ville satt bort jobben til.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kiara_pusen

Nå aner ikke jeg hvilket budsjett eller ønsker dere har for festen hjemme.

Men jeg vet at det er ikke veldig mye man må gjøre selv hvis man ikke selv vil. Jeg er sikker på at hvis du leier et lokale der mat og drikke er med i avtalen, kan de helt sikkert være behjelpelige med pynt + +

Dessuten hvis du feks har en venninne eller andre som liker å styre med innbydelser etc delegerer du det.

Ønsker dere lyke til, blir helt sikkert en opplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå aner ikke jeg hvilket budsjett eller ønsker dere har for festen hjemme.

Men jeg vet at det er ikke veldig mye man må gjøre selv hvis man ikke selv vil. Jeg er sikker på at hvis du leier et lokale der mat og drikke er med i avtalen, kan de helt sikkert være behjelpelige med pynt + +

Dessuten hvis du feks har en venninne eller andre som liker å styre med innbydelser etc delegerer du det.

Ønsker dere lyke til, blir helt sikkert en opplevelse.

Ja da på de fleste hoteller kan man komme til dekket bord heldigvis. Vi skal ha et større bryllup og fest med et ganske høyt budsjett og over 150 gjester til festen og ønsker litt aktiviteter osv. Vi finner helt sikkert ut av det :-)

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Suzanne Svaard er den beste eventplanleggeren i landet! Hun drev/driver et firma som het Event Express(?) i Larvik, og arrangerer både bryllup og andre events. Vet hun tenker ut-av-boksen, fordi hun engang hadde en firmafest der de åtti gjestene ankom i helikopter og dro på elverafting. Så et utenlandsbryllup fikser hun sikkert!

(Ikke reklame, men jeg jobbet for henne for et par somre siden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Vi brukte en bryllupsplanlegger i Oslo som heter Godt selskap.

De var utrolig dyktige, kjempe greie å sammarbeide med, og absolutt greie i pris.

Anbefales virkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hei,

vi hadde vårt bryllup på Vestlia Resort på Geilo. I starten av prosessen hadde vi kontakt med en fantastisk hyggelig og dyktig dame som virekelig brant for bryllup. Dessverre sluttet hun etterhvert, og startet hos et annet hotell på Geilo:Highland Hotel.

Vet ikke om hun tar på seg andre bryllup enn de som faktisk blir arrangert på hotellet, men ta kontakt med henne, hun kan nok komme med andre gode råd uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...