Crissy1986 Skrevet 20. mars 2012 #1 Skrevet 20. mars 2012 Jeg har ikke peiling på hvordan jeg vil ha håret mitt på bryllupsdagen min. Og sist gang jeg snakket med frisøren min, så sa hun at jeg kan ha med noen eksempler til prøvetimen min. Jeg har sett en lignende tråd her inne før, men finner den ikke igjen.
Gjest Doh Skrevet 21. mars 2012 #2 Skrevet 21. mars 2012 Hvis du googler frisyre brud får du mange, varierte treff
Crissy1986 Skrevet 21. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2012 har gjort det, men fant ikke noe som falt i smak :gjeiper: men altså,jeg trodde greia med å ha prøvetime hos frisøren var fordi vi sammen skal finne en frisyre som passer meg? Eller har jeg misforstått fullstendig? Syns det er ekstremt vanskelig å velge mellom løst og oppsatt hår, så lurer på hvordan jeg skal velge meg ut en frisyre til prøvetimen min i april
Gjest Tekola Skrevet 21. mars 2012 #4 Skrevet 21. mars 2012 Jeg hadde ingen anelse i det hele tatt. Men så bestemte jeg meg for at jeg skulle ha en tiara, og så kikket jeg rundt på masse bilder av håroppsett med tiara og så kom jeg sammen med frisøren frem til en frisyre på prøvetimen Men det varierer nok litt fra sted til sted. Det kan være lurt å i hvert fall ha en idé om hva du synes er fint! Kan også være lurt å ha med et bilde av kjolen og et evt. slør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå