Gå til innhold

Tim Burton's Dark Shadows

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Stumbla nettopp over denne traileren, og det ser veldig lovende ut!

Noen som vet om den kommer på norske kanaler en gang?

Endret av Wombat
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, den så gøy ut :D

Skrevet

Norske kanaler? Den har kinopremiere 11 mai. :)

Skrevet

Norske kanaler? Den har kinopremiere 11 mai. :)

Er det en FILM? Jeg trodde det var en serie :skratte: Aaah, på tide å legge seg kjenner jeg...

Skrevet

Er det en FILM? Jeg trodde det var en serie :skratte: Aaah, på tide å legge seg kjenner jeg...

Hehe, det skal ikke alltid være lett. :fnise:

Men tanken på en hel serie laget av Tim Burton, med Johnny Depp som vampyr, hadde ikke vært dum...

• Liker 2
Gjest "gjest"
Skrevet

Jeg går og venter på den her filmen.

Skrevet

Jeg går og venter på den her filmen.

Det gjør jeg også, men prøver å skru ned forventningene litt. Jeg har alltid skyhøye forventninger til Tim Burton-filmer, men ingen når opp til de gamle favorittene mine. :gjeiper:

Men så var vel Edward Scissorhands en av mine første forelskelser også da. :rodmer:

• Liker 2
Skrevet

Ok oj.... Dette hadde gått meg hus forbi... Tusen takk.

Nå er det bare å glede seg gitt ... :D

AnonymBruker
Skrevet

Kjente jeg ble helt varm i kroppen da jeg begynte å se traileren, de første sekundene - men så skjønte jeg at det var en komedie... *sukk* men jeg kommer vel til å se den likevel.

AnonymBruker
Skrevet

Det gjør jeg også, men prøver å skru ned forventningene litt. Jeg har alltid skyhøye forventninger til Tim Burton-filmer, men ingen når opp til de gamle favorittene mine. :gjeiper:

Men så var vel Edward Scissorhands en av mine første forelskelser også da. :rodmer:

Glemmer aldri når jeg så den første gang som barn, smeltet tvers gjennom :ler: HERLIG..

AnonymBruker
Skrevet

Glemmer aldri når jeg så den første gang som barn, smeltet tvers gjennom :ler: HERLIG..

Samme her. Så søt :)

Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

Jeg kjente at jeg ble litt skuffa da det viser seg å være en komedie :sjenert:

Skrevet

Jeg ble kjempeglad da det viste seg å være en komedie, for mister Depp er en utmerket skuespiller med en sjeldent god komisk timing :popcorn:

• Liker 1
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...