Gå til innhold

Ingredienser til å lage hudpleieprodukt/såper

Anbefalte innlegg

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Hei!

Er det noen som kan tipse meg om en god nettbutikk for å kjøpe ingredienser til å lage hudpleie/såper osv på egenhånd? Noe ala Sanna of Sweden (sannanature.com)

Blir veldig takknemlig for svar :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lager mange hudpleieprodukter selv, og handler fra sunvita.no. Det ligger forresten mange fine oppskrifter på urtegaarden.dk.

Gjest mari kontrari
Skrevet

Har ikke prøvd selv, men om du bor i Bergensområdet er det flere kurs for å lære mer om å lage skjønhetsprodukter selv, ble invitert på facebook, men ser de som har det også har nettbutikk: Salome

Skrevet

Takk for svar, begge to!

Ser at de dessverre ikke fører ingrediensene jeg er ute etter. Kanskje det ikke er mulig å kjøpe sukkertensid over nett i Norge?

Skrevet

Takk for svar, begge to!

Ser at de dessverre ikke fører ingrediensene jeg er ute etter. Kanskje det ikke er mulig å kjøpe sukkertensid over nett i Norge?

Sunvita selger et produkt om heter Supersulfat (Decyl glucoside + Cocamidopropyl Betain) og også noe som heter betain 30 % (Cocamidopropyl Betaine). Er ikke dette sukkertensider?

Skrevet

Sunvita selger et produkt om heter Supersulfat (Decyl glucoside + Cocamidopropyl Betain) og også noe som heter betain 30 % (Cocamidopropyl Betaine). Er ikke dette sukkertensider?

Kanskje det er det? Prøvde å finne ut av dette med diverse kjemiske navn igår, men er neimen ikke lett!

Ser på hjemmesiden til Sunvita nå at det står at det er sukkertensider :) Tror jeg får ta å sende en e-post til dem og høre om det er det samme. Og hva jeg skal blande den med, siden den ikke kan fortykkes alene... Takk for svaret ditt, du oppklarte endel for meg nå!

Skrevet

Kanskje det er det? Prøvde å finne ut av dette med diverse kjemiske navn igår, men er neimen ikke lett!

Ser på hjemmesiden til Sunvita nå at det står at det er sukkertensider :) Tror jeg får ta å sende en e-post til dem og høre om det er det samme. Og hva jeg skal blande den med, siden den ikke kan fortykkes alene... Takk for svaret ditt, du oppklarte endel for meg nå!

Bare hyggelig:) Jeg tror du må blande sukkertensidene med vanlig sulfat.

Skrevet

Bare hyggelig:) Jeg tror du må blande sukkertensidene med vanlig sulfat.

Er det jeg også tror, må som sagt få somlet meg til å sende en e-post! Litt vanskelig når jeg bare har de svenske produktnavnene i hodet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...