chepooka Skrevet 20. mars 2012 #21 Del Skrevet 20. mars 2012 Ja. Og beskar i preteritum. Vet det ikke er det du spør om, men det heter også "hjelp" ikke "hjælp" For øvrig: Å beskjære - beskjærer - beskar - beskåret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #22 Del Skrevet 20. mars 2012 Jeg tror du kan bruke begge alternativene Seriøst? Går ikke du på universitetet? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Drue Skrevet 20. mars 2012 #23 Del Skrevet 20. mars 2012 Påeng! () Med trykk på første stavelse, håper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #24 Del Skrevet 20. mars 2012 Vet det ikke er det du spør om, men det heter også "hjelp" ikke "hjælp" Næ? ( ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 20. mars 2012 #25 Del Skrevet 20. mars 2012 Og lær deg å skrive rett før du slenger med leppa om andres skriveferdigheter. Trakasserer kan til og med sjuåringen min stave rett. Bare en AB'er fatter ikke når en dame kødder og staver ord feil med vilje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 20. mars 2012 #26 Del Skrevet 20. mars 2012 Bare en AB'er fatter ikke når en dame kødder og staver ord feil med vilje. Hehe, nei, det finnes også folk som skriver under fullt nick som ikke fatter det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå