Gå til innhold

Tips til forlovelsesring til jente

Fremhevede innlegg

Gjest Adriane
Skrevet

For meg er og frieriet viktigst, og derfor ville jeg heller sluppet ring (gjerne hyssing istedet), men IKKE sånt juggel som ts linket til. For det blir i mine øyne bare useriøst, vi snakker tross alt om et frieri, ikke sånn man gjør i barnehagen.

Heller hyssing, enn den ringen hun har linket til? That doesn't even make sense... Både en hyssingring og den ringen der ville jo være symbolske - ingen av de er jo ment å være forlovelsesringen? Jeg forstår ikke logikken helt, men det er jo heller ikke jeg som trenger å forstå den ;)

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Et frieri med en sånn ring hadde for meg vist at den som fridde hadde prøvd å gjøre frieriet litt spesielt, morsomt og søtt. Så selv om det ikke er noe jeg ville valgt selv, så hadde jeg helt sikkert smeltet litt.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Her var det mange selvhøytidlige, humørløse mennesker ;)

Synes ringen var kjempesøt, og ville smeltet fullstendig hvis jeg ble fridd til med den. Og enda mer romantisk å gå sammen og plukke ut ringer sammen etterpå :rodmer:

• Liker 3
Skrevet

En av de mer kjente brukerne her inne (som også er veldig aktiv på bryllups-forumet) er Yvonne. Hun ble jo fridd til med en loveheart. Synes da det er på lik linje med dette?

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

Ville heller hatt den ringen enn en ring med diamanter. :)

• Liker 1
Skrevet

En av de mer kjente brukerne her inne (som også er veldig aktiv på bryllups-forumet) er Yvonne. Hun ble jo fridd til med en loveheart. Synes da det er på lik linje med dette?

Først: Må bare beklage at jeg feilaktig beskylte deg for å linke til egen butikk. Har sett så mye spekulativ markedsføring i tråder her på KG, at er nok litt mer på allerten enn det jeg burde. Unnskyld.

Til trådens tema:

Jeg synes å fri med en slik ring er anderledes enn å fri med en loveheart. Loveheart-frieriet var spontant der og da, og noe som ikke forbindes med frieri. Generelt liker ikke jeg "søte" ting med tekst, som store trebokstaver i hjemmet, wallsticker-tekst på veggen og denne ringen ++. Hadde min mann fridd med noe som jeg i så stor grad misliker (og som han virkelig burde plukket opp at jeg ikke liker), så hadde jeg blitt litt skuffet.

Men jeg kan godt forstå at andre hadde smeltet hvis mannen fridde med denne ringen. Akkurat som jeg ikke har noe imot at andre har "Home is were the heart is" o.l. klistret opp på veggen. Vil bare ha fram at det absolutt ikke passer alle. :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Forskjellen er:

lovehearts = søtt og morsom

ringen = verken søt eller morsom, på grensen til stygg og ikke romantisk i det hele tatt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Heller hyssing, enn den ringen hun har linket til? That doesn't even make sense... Både en hyssingring og den ringen der ville jo være symbolske - ingen av de er jo ment å være forlovelsesringen? Jeg forstår ikke logikken helt, men det er jo heller ikke jeg som trenger å forstå den ;)

Selvsagt er det ikke selve forlovelsesringen, forskjellen er at en hyssing = morsomt, søtt. Mens ringen var faktisk ganske stygg og ikke morsomt/søtt/romantisk.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt er det ikke selve forlovelsesringen, forskjellen er at en hyssing = morsomt, søtt. Mens ringen var faktisk ganske stygg og ikke morsomt/søtt/romantisk.

Haha, unnskyld, men nå må jeg bare le. HYSSING er søtt, mens den ringen er stygg? :skratte:

• Liker 2
Skrevet

Først: Må bare beklage at jeg feilaktig beskylte deg for å linke til egen butikk. Har sett så mye spekulativ markedsføring i tråder her på KG, at er nok litt mer på allerten enn det jeg burde. Unnskyld.

Til trådens tema:

Jeg synes å fri med en slik ring er anderledes enn å fri med en loveheart. Loveheart-frieriet var spontant der og da, og noe som ikke forbindes med frieri. Generelt liker ikke jeg "søte" ting med tekst, som store trebokstaver i hjemmet, wallsticker-tekst på veggen og denne ringen ++. Hadde min mann fridd med noe som jeg i så stor grad misliker (og som han virkelig burde plukket opp at jeg ikke liker), så hadde jeg blitt litt skuffet.

Men jeg kan godt forstå at andre hadde smeltet hvis mannen fridde med denne ringen. Akkurat som jeg ikke har noe imot at andre har "Home is were the heart is" o.l. klistret opp på veggen. Vil bare ha fram at det absolutt ikke passer alle. :)

Hei, jeg heter Niennas, og jeg liker wallstickers, store trebokstaver og generelt shabby chic :sjenert: Det kan nok ha noe med det å gjøre ja :)

Men til mitt forsvar (tror det var en AB som skrev dette) så har jeg aldri sagt " DETTE ER HVA VI PÅ KG LIKER BEST", jeg synes bare den var søt. Selvsagt hadde jeg foretrukket at mannen min visste hva slags klassiske smykker jeg liker best (men hvordan skulle han det, når jeg aldri bruker det?), men jeg fikk aldri det overraskende frieriet som "alle" ønsker seg, her var det noe som ble tatt opp til diskusjon, også gikk vi sammen og fant ringer. Da hadde jeg foretrukket denne ringen, egentlig. :sjenert: Men det er jo bare en filleting, poenget er jo at jeg ble gift med verdens beste mann (Igjen: subjektiv mening, dette er ikke noe KG er blitt enig om! :fnise: )

• Liker 3
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...