Gjest Jente 30 Skrevet 15. januar 2004 #1 Del Skrevet 15. januar 2004 Jeg har et lite delikat problem med kjæresten min. Han har utfold og den er grønnaktig og illeluktende. Legger seg under forhuden noen ganger. HAn sier han ikke merker noe til dette og bryr seg ikke. Dette demper sexlysten min og har blitt et problem for meg. Har noen opplevd noe lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 15. januar 2004 #2 Del Skrevet 15. januar 2004 grønn tisseguffe tar hanmed til legen snarest vil jeg si selv om jeg ikke er gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gutt_1982 Skrevet 15. januar 2004 #3 Del Skrevet 15. januar 2004 Dette har jeg aldri opplevd - det kan umulig være normalt. Ring legen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 15. januar 2004 #4 Del Skrevet 15. januar 2004 Det plager han ikke?! :o Han kan ikke være noe særlig opptatt av hygienen.. Få han til legen du, det KAN være tegn på infeksjoner eller kjønnsykdommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 15. januar 2004 #5 Del Skrevet 15. januar 2004 Grønnaktig og illeluktende utflod er def. ikke normalt. Sett hardt mot hardt siden han ikke får ut fingeren og nekt sex inntil han får orden på problemet. "Han bryr seg ikke"... vel, det bryr deg, betyr ikke det noe? Her nytter det ikke å skylde på legeskrekk. Unnskyld meg men kjæresten din høres ut som en uhygiensk gris, aldri i verden om jeg hadde godtatt ett sånt flåsete svar fra min kjære og du skal ikke nedverdige deg til å godta det du heller. Og han kan jo smitte deg også, betyr ikke det noe? Hva slags type er dette :o :o En ting til, han må lære seg underlivshygiene. Menn skal vaske seg godt under forhuden hver dag og gjerne bruke intimsåpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. januar 2004 #6 Del Skrevet 15. januar 2004 Det kan være kalmydia, og hos kvinner kan det ubehandlet føre til sterilitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 15. januar 2004 #7 Del Skrevet 15. januar 2004 :o Ikke normalt i det hele tatt!!! Tving han til legen snarest før tissefanten får koldbrann og råtner av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2004 #8 Del Skrevet 15. januar 2004 Kan være klamydia elller gonore spør du meg. Send han til legen snarest er mitt råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen Skrevet 18. januar 2004 #9 Del Skrevet 18. januar 2004 Pass deg iallefall for å ha sex med han!! Kan jo være hva som helst!!! Kjedelig å bli smittet men en fy-sak bare fordi han ikke gidder å gå til legen!!! Høres jo helt grusomt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå