Gå til innhold

Rå kylling til katt

Anbefalte innlegg

Gjest O___o
Skrevet

Jeg må vel si jeg har tilgode å se en katt hente fram kniv og gaffel + grillen for å tilberede fuglen/musa.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det heller ikke fred å få når jeg holder på med rått kjøtt, det er lange ulende remj helt til han får noe (katt, altså). Og han spiser alt bortsett fra fisk. Kjøttdeig (uten vann og salt!), biff, svinekjøtt, kylling, hjort, elg, you name it, ned går det.

Kyllingvinger har jeg ikke prøvd, men det kunne faktisk vært artig å gi ham noe han kan holde på med en stund.

Akkurat den samme "sjauen" her :-)

Skrevet

Rått kjøtt til et rovdyr er ok, men det mange glemmer er at når et rovdyr spiser byttet sitt i naturen, så følger det gjerne med litt fjær eller pels også. Dette er med på å beskytte mage og tarm. Når vi gir kjøtt er det gjerne rensket for slikt, dermed er eventuelle beinbiter ubeskyttet i tarmsystemet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde katt før, og det aller beste han visste var rå bacon.

Skrevet

Jeg hadde katt før, og det aller beste han visste var rå bacon.

Er ikke bacon forhånds saltet en del? Er ikke sikker. Men man skal være veldig forsiktig med å gi pus salt.

• Liker 1
Skrevet

Seff, katter eter jo rå fugler, når de får tak i dem:) så det skulle ikke gjøre noe:) og blir det trøbbel s¨å spyr de restene opp et sted (i mitt tilfelle spøy katta opp et eller annet med fjær på spisebordet rett ved middagen), da orket ikke jeg middag.!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...