Christy Skrevet 15. januar 2004 #1 Del Skrevet 15. januar 2004 Hei! Har fått en kampfisk i dag. Hva skal jeg kalle han? Det eneste mulige navnet jeg vet om er Nemo(selfølgelig) Andre som har noen forslag på et kult fiskenavn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 15. januar 2004 #2 Del Skrevet 15. januar 2004 gerds morgenbad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2004 #3 Del Skrevet 15. januar 2004 Fisk. :kreativ: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 15. januar 2004 #4 Del Skrevet 15. januar 2004 Navn til kampfisk : Kampus ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 15. januar 2004 #5 Del Skrevet 15. januar 2004 Vi hadde en...den het Mike Tyson :oops: - og scalarene plaget den til døde. Så nå har vi lært. Kampfisk eller scalarer, ikke begge deler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 15. januar 2004 #6 Del Skrevet 15. januar 2004 Fiskebolle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 15. januar 2004 #7 Del Skrevet 15. januar 2004 Kampfisker bør vel helst være alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 19. januar 2004 #8 Del Skrevet 19. januar 2004 Man skal ikke gi fisker navn for da dør de leste jeg en gang. Stemmer nok. Både Minnie, Mikke, Donald og Dolly og Guliver døde .......mine første barndomsfisker. Og de eneste med navn........................ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 19. januar 2004 #9 Del Skrevet 19. januar 2004 Nåh..jeg hadde en slemming som jeg ga navn til og han døde ikke nei. Til slutt var jeg så lei av han og ga han til søstra mi som hadde fisker. Etter en stund fikk jeg vite at han døde (Blake het han forresten) og nå, flere ÅR etterpå fikk jeg høre at hun hadde spyla han ned i do. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy Skrevet 19. januar 2004 Forfatter #10 Del Skrevet 19. januar 2004 Huff da!! Han har ikke offesielt fått noe navn ennå da.. Så kansje best at han forblir navnløs? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 23. januar 2004 #11 Del Skrevet 23. januar 2004 En kampfisk bør jo få kalles opp etter et slagskip, vel? Tirpitz? Blücher? Nimitz (riktignok et hangarkip, men men)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå