Gå til innhold

Hjemmelaget smykker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har litt lyst til å prøve meg å lage noen smykker selv,bare for og ha noe å syssle med på kveldstid. Noen som har gode forslag til hvor jeg kan kjøpe noe rimelig utstyr?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mor pleide å kjøpe gjennom katalog og gjennom Panduro. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også lyst å lage litt smykker og har sett på Panduro. Synes det er ganske dyrt, men så har jeg ikke noe sammenligningsgrunnlag. Er det sånne priser man må forvente, eller finnes det bedre og billigere måter å skaffe seg materialer?

Skrevet

Har sjekka litt på nett nå og det ser ut til at på ebay er det ganske så billig da,så tror jeg skal handle der jeg :) Men det finnes sikkert andre norkse sider som selger slikt også,har bare ikke funnet de enda :P

AnonymBruker
Skrevet

Søstrene Grenes har utstyr i perioder. Der er det billig der:)

Skrevet

Ebay er billig ja, men vær skeptisk på kvaliteten. Er det noe som gjerne er for billig til å være sant, er det det også.

Jeg er veldig fornøyd med panduro, selv om det er dyrt:)

Skrevet

Om du er klar for en ekstra utfordring anbefaler jeg deg å kjøpe fimo-leire på panduro for å lage egene smykker! Den jeg kjøpte kostet kun 99 kr for 1kg(varer leeenge),+ noe maling (bruker akryl maling jeg) ut fra dette kan du lage alle slags smykkeanheng. Jeg fikk min inspirasjon fra denne jenta: http://pixiefy.blogg.no/ . Tror hun bruker en annen type leire til å lage smykkene, og fimo-leire er ikke optimalt til å bruke heller. Men det er så mye spennende å lage, alt fra perler til figurer og det morsomste er å male etter at leiren er tørket! Lykke til! :jepp:

Gjest lommerusk
Skrevet

Kjøper mine perler på både Qxl (finne mye billig der!) og hos pedersen smykker sin nettbutikk :jepp: Rimelig og rask levering :takke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...