AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #81 Del Skrevet 21. mars 2012 arne lindtner næss var jeg veldig heit på når jeg så på de syv søstre for mange mange år siden... kristopher schau er vakker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #82 Del Skrevet 22. mars 2012 jeg blir så utrolig homokåt av å se og høre om alle disse lekre mannfolka! Torger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kv84 Skrevet 6. april 2012 #83 Del Skrevet 6. april 2012 Bare Jarle Andhøy! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^littletoomuch Skrevet 6. april 2012 #84 Del Skrevet 6. april 2012 Andreas Mikkelsen, rallykjører Ylvis(begge)((samtidig))) haha, neida Nils Ingar Aadne Og Kristian Kjelling hadde muligens klart å lure meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 6. april 2012 #85 Del Skrevet 6. april 2012 Kristoffer Schau og Storm fra Hotel Cæsar (Eller, jeg hadde et minicrush på han for fem år siden, aner ikke hvordan han ser ut nå). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #86 Del Skrevet 13. april 2012 Jens Stoltenberg, takk! Kjekk og masse makt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #87 Del Skrevet 13. april 2012 Jon Almaas Nils Ingar Aadne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aeternitas Skrevet 13. april 2012 #88 Del Skrevet 13. april 2012 Jon Almaas, Nicolai Cleve Broch, Andreas Thorkildsen, Kristoffer Schau, hmm.. De jeg kommer på ihvertfall:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sumaya Skrevet 13. april 2012 #89 Del Skrevet 13. april 2012 Nicolai Cleve Broch Kristian Kjelling Emil Hegle Svendsen Chiraq Patel (Han i Carpe Diem) Andreas Thorkildsen Martin Andresen Vet det er sært men....Rolf Just Nilsen, da han var ung (og levende, han er død nå) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sumaya Skrevet 13. april 2012 #90 Del Skrevet 13. april 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yvonne86 Skrevet 13. april 2012 #91 Del Skrevet 13. april 2012 Nils Ingar Aadne Jarle Andhøy Stig Henrik Hoff <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #92 Del Skrevet 13. april 2012 Min liste (tilfeldig rekkefølge): Petter Northug Tja... Var de jeg kom på i farten! Æsj. han er stygg 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grønnblomst Skrevet 13. april 2012 #93 Del Skrevet 13. april 2012 Ingen av dem, og det mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grønnblomst Skrevet 13. april 2012 #94 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Petter Northug Synes han er veldig lite tiltrekkende. Endret 13. april 2012 av Grønnblomst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #95 Del Skrevet 13. april 2012 Didrik solli tangen<33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sukkerklumpen! Skrevet 14. april 2012 #96 Del Skrevet 14. april 2012 Hadde ikke takket nei til han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #97 Del Skrevet 14. april 2012 Kristian Kjelling og Nicolay Cleve Broch er nammis! Hvada? Du som hele tiden uttrykker at han må ha en fantastisk kropp, hvordan kan du tenke deg han da? Eller har du låst deg fast i UNO og tror han ser sånn ut fortsatt? Nicolai cleve broch er helt utrent per i dag og har en helt vanlig mannekropp som er verken ripped eller stor, så hvordan skal det funke for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #98 Del Skrevet 14. april 2012 Hvada? Du som hele tiden uttrykker at han må ha en fantastisk kropp, hvordan kan du tenke deg han da? Eller har du låst deg fast i UNO og tror han ser sånn ut fortsatt? Nicolai cleve broch er helt utrent per i dag og har en helt vanlig mannekropp som er verken ripped eller stor, så hvordan skal det funke for deg? Også er han også 175 høy eller noe og du har uttrykt hvordan du ikke tåler lave menn. Herrefred. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vodka Skrevet 14. april 2012 #99 Del Skrevet 14. april 2012 ingen.. seriøst . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paw Skrevet 22. april 2012 #100 Del Skrevet 22. april 2012 Setter "kjendis" som kjente menn i denne sammenhengen. Tom Stiansen, Geir Lippestad, Didrik Solli-tangen, Nicolai Cleve Broch, Atle Pettersen. Og en litt mer maskulin og heterofil Andre Oktay Dahl.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå