Hottrio Skrevet 20. mars 2012 #61 Del Skrevet 20. mars 2012 Noen som vet om noen av disse kjendisene er homo eller bi slik at jeg sånn i teorien kunne fått meg litt også?? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #62 Del Skrevet 20. mars 2012 Men kjendistråder beregnet for menn? Menn driter i kvinnelige kjendiser, vi har ikke kjendisfetisj slik som dere. Det har nok med at vi bryr oss null om status, igjen i motsetning til dere. Laget en tråd om det, jeg. Så får vi se. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
von Skrevet 20. mars 2012 #63 Del Skrevet 20. mars 2012 Trond Esben Seim Kim Kolstad Nicolai Cleve Broch Kristian Kjelling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ohlala Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #64 Del Skrevet 20. mars 2012 Kristoffer Joner? Seriøst, folkens? :gjeiper: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazyparrotwoman Skrevet 21. mars 2012 #65 Del Skrevet 21. mars 2012 Dagfinn Lyngbø 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantertante Skrevet 21. mars 2012 #66 Del Skrevet 21. mars 2012 Noen som vet om noen av disse kjendisene er homo eller bi slik at jeg sånn i teorien kunne fått meg litt også?? Robert Stoltenberg? Han er vel ikke å forakte, men tror han er opptatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123sport Skrevet 21. mars 2012 #67 Del Skrevet 21. mars 2012 Robert Stoltenberg? Han er vel ikke å forakte, men tror han er opptatt. er robert stoltenberg homo eller bi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123sport Skrevet 21. mars 2012 #68 Del Skrevet 21. mars 2012 Kristoffer Joner? Seriøst, folkens? :gjeiper: enig! han er virkelig alt annet enn kjekk! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemi:) Skrevet 21. mars 2012 #69 Del Skrevet 21. mars 2012 Petter Northug jr Nam.. Og enig i at Kristoffer Joner er jævla digg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #70 Del Skrevet 21. mars 2012 Jarle Andhøy - blir faktisk litt småsvimmel bare av tanken Jarle Bernhoft - rett og slett en vakker mann Ylvis-brødrene- og nei, ikke samtidig of course...blæh! Fingern - karisma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #71 Del Skrevet 21. mars 2012 Mathias Faldbakken - ja! Lasse Lindtner Kansje Emil Hegle Svendsen eller Thor Hushovd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
håpefullprøver Skrevet 21. mars 2012 #72 Del Skrevet 21. mars 2012 Mads Ousdal Lars Monsen Karl Ove Knausgård Jarle Andhøy Pål Sverre Valheim Hagen Brede Hangeland Thor Hushovd Erik Thorstvedt Kronprinsen Trond Espen Seim 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 21. mars 2012 #73 Del Skrevet 21. mars 2012 er robert stoltenberg homo eller bi? Homoradaren er relativt dårlig innstilt om du lurer på det 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantertante Skrevet 21. mars 2012 #74 Del Skrevet 21. mars 2012 enig! han er virkelig alt annet enn kjekk! Han er da virkelig alt annet enn stygg! Dessuten har jeg hørt at han er en meget sympatisk og hyggelig person. Noe som er tiltrekkende i seg selv, synes jeg. Mitt svar på spørsmålet er: Ingen som jeg kommer på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123sport Skrevet 21. mars 2012 #75 Del Skrevet 21. mars 2012 Homoradaren er relativt dårlig innstilt om du lurer på det ja det er nok fullt mulig Han er da virkelig alt annet enn stygg! Dessuten har jeg hørt at han er en meget sympatisk og hyggelig person. Noe som er tiltrekkende i seg selv, synes jeg. han ser ut som en 60-åring! http://www.tv2.no/underholdning/gkn/kristoffer-joner-oensker-gratis-heroin-3090147.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 21. mars 2012 #76 Del Skrevet 21. mars 2012 Thor Hushovd Erik Thorstvedt Trond Espen Seim Jon Almaas Axel Lund Svindal kunne stilt seg pent i kø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøvott Skrevet 21. mars 2012 #77 Del Skrevet 21. mars 2012 Christoffer Joner er den eneste jeg kommer på, han virker som en grei fyr. Og værsåsnill, kan jeg få putte alle mannlige PH deltagere, nåværende som tidligere, på nei-lista mi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ohlala Skrevet 21. mars 2012 Forfatter #78 Del Skrevet 21. mars 2012 Thor Hushovd Erik Thorstvedt Trond Espen Seim Jon Almaas Axel Lund Svindal kunne stilt seg pent i kø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gumman87 Skrevet 21. mars 2012 #79 Del Skrevet 21. mars 2012 Jarle Andhøy Trond Espen Seim Jon Almaas Håvard Tvedten Bård Ylvisåker Kim Kolstad Petter Northug jr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karolinn Skrevet 21. mars 2012 #80 Del Skrevet 21. mars 2012 Hvis han åpner pengesekken for deg eller uansett? Helst uten pengene. Angående Lysbakken tenker jeg kun utseendet; sex & goodbye, han har ikke akkurat kommet heldig ut med tanke på noe mer enn det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå