Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg er så lei av hårfargen min, jeg har naturlig farge på det(mørke brunt). Men jeg har lyst til å farge det litt lysere bare for å få en forandring. MEN jeg har så mye rødskjær i håret at hver gang jeg farger det så blir det mer rødt/oransje. Har funnet en frisør som skal var ekspert på min type hår, så får vi se om hun faktsik er ekspert.

Vil også si at jeg er halvt fra midtøsten et sted, og halvt norsk. Men jeg har nok mest midtøsten utseende vil jeg tro. Jeg synes det er stygt når mørke jenter farger håret lyst, Men når er ikke jeg sååååå veldig mørk og har lyse øyner. Tror dere at det vil gå bra å farge det litt lysere? Eller er det stygt når litt mørkere personer farger håret lyst?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har en venninne som er fra Sør-Amerika, så hun har også et veldig mørkt hår med litt rødskjær i. Hun forsøkte å farge håret sitt lysere flere ganger, men som regel ble det ganske oransj/gult.. Det som vil være aller vanskeligst er jo å få ut rødfargen. Jeg hørte at tørr sjampoo kan hjelpe!

Hvor lyst har du tenkt deg da? Helt platina eller bare litt lysere brun?

Endret av jolia
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke blondt. Men vil IKKE ha rødt/oransje i det. Jeg angrer jo hver gang jeg farger håret, har ikke farget på flere år, men ønsker en forandring.

Noe sånn som bildet jeg har lagt ved, kanskje et hakk mørkere tom.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke blondt. Men vil IKKE ha rødt/oransje i det. Jeg angrer jo hver gang jeg farger håret, har ikke farget på flere år, men ønsker en forandring.

Noe sånn som bildet jeg har lagt ved, kanskje et hakk mørkere tom.

glemte å legge ved bildet :sjenert:

post-27821-0-05220000-1332265061_thumb.j

AnonymBruker
Skrevet

dytter opp tråden... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...