Angel84 Skrevet 20. mars 2012 #1 Skrevet 20. mars 2012 Hej Jeg pratet med ei som er klarsynt i helga (hun kjenner meg,men ikke forholdet mitt til kjæresten min, vet at jeg har lysst å finne meg ny jobb, kanskje flytte litt på meg) Jeg spurte om hun kunne se hva som skjedde med kjærligheten min... Hun fikk fødselsdatoen til kjæresten min (vi har vært sammen i 3,5 år), ble litt stille og spurte om vi var sammen...? Jeg nølte litt (fordi vi akkurat nå har en pause i forholdet, før denne pausen "presset" jeg han til å gjøre det slutt -fordi situasjonen vår er veldig vanskelig, og jeg ble lei av å ha det sånn, men etter ett par uker sa han at vi kunne ha en pause istedet)... Da jeg så opp satt hun å ristet på hodet og sa "neej"...Jeg prøvde å forklare at jeg håpte det skulle ordne seg, og at vi bare hadde en pause... Men dette ble litt bortpratet, og hun mente jeg fortjente det beste osv. Det var flere tilstede, og stemningen ble litt rar, så jeg ville ikke snakke noe mer om det... Da jeg kom hjem ringte jeg denne klarsynte, og ville fortelle om "gangen" i forholdet vårt... Han har kjøpt seg ett hus (som opptar MYE av tiden hans, pusser opp stort sett hver dag -etter jobb), han har bodd hos sine foreldre i over ett halvt år (pga. han fikk seg en hund som jeg ikke har plass til i min leilighet), og han har lite tid, overskudd/energi til å besøke meg så ofte + at han ikke har lyst å komme når vi krangler... Det virket ikke som hun hadde noe tro på at det kunne fungere, og hun sa at hvis han hadde elsket meg hadde han satt av tid til å komme på besøk...At han ikke var intressert i meg, Og at han ikke kunne gi meg det jeg trengte (ikke sikker på hva hun mente, men han vil ikke gifte seg ;p) I hvertfall, så møtte jeg kjæresten min i går...Vi hadde en lang og fin samtale, han sa at han aldri hadde ment å gjøre det slutt, men følte seg presset til det... Han mente jeg ikke skulle høre på denne klarsynte, han vil at jeg skal flytte sammen med han når huset er ferdig, og han vil at vi skal klare å være sammen... Jeg så han inn i øynene og sa at hvis han ville gjøre det slutt måtte han være ærlig (noe jeg vet han er)... Så tok jeg kontakt med en annen som jeg kjenner som er klarsynt,for å høre om det den første hadde sagt stemte, -hun fikk kontakt med min avdøde mor -som sa at jeg "visste det var rett, selv om det ikke var svaret jeg ville ha"... Jeg ble veldig lei meg, fordi nå har jeg og kjæresten min bestemt oss for å få dette til å fungere... Det jeg lurer på nå er altså: Kan man påvirke ett svar man har fått fra en klarsynt...? Det hun første sa, kan det være følelsen hun fikk i helga (at vi ikke bor sammen, har en pause og krangler mye) osv.? Er det ut ifra IDAG hun kjenner, men at hvis vi virkelig jobber med forholdet, kan det fungere? Eller har hun "DØMT" det til å mislykkes en dag...? Blir så usikker, men vil heller ikke spørre henne mer om det, i frykt for å bli enda mer såret... Håper noen kan hjelpe meg litt...:,)
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #2 Skrevet 20. mars 2012 Nå får jeg nok en del pepper her, men jeg legger selv tarot, og jeg sier ALDRI til noen at de vil slå opp, osv. For akkurat som du sier her, så vil det bare gjøre skade. JA, du kan snu det og JA dere kan få det til å funke. Det er et valg DERE kan ta og dere kan lage den fremtiden dere vil ha sammen. 2
Gjest Heyya Skrevet 20. mars 2012 #3 Skrevet 20. mars 2012 Du kan påvirke ditt liv i positiv retning uansett hva et horoskop/en klarsynt, osv sier eller tenker om hverdagen din. Synene deres kan ha effekt på din oppfatning av deg selv og din hverdag, men til syvende og sist er det du som styrer hvordan du vil ha fremtiden din.
Envy Skrevet 20. mars 2012 #4 Skrevet 20. mars 2012 Bare gi en lang f i hva den klarsynte sa. Du kan fortsatt gjøre ditt for å forsøke å redde forholdet. Ikke gi opp pga noe svada en klarsynt har sagt.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #5 Skrevet 20. mars 2012 Ærlig talt, du kan da ikke bygge livet ditt på råd fra "klarsynte"? Ta dette med en klype salt, ta dine egne valg og gjør det du selv føler for. Det høres ikke ut som om denne dama var så veldig klarsynt heller, selv om hun gir seg ut for å være det. Ta for eksempel alle de "spådamene" som sitter på teletorg, jeg vet ganske mye om den bransjen og det er falskt alt sammen. Bare humbug og lureri, for å tjene mest mulig penger på mennesker i fortvilte situasjoner som trenger råd og hjelp.. det er råttent, rett og slett. De er ikke synske i det hele tatt. De svarer veldig generelt på konkrete spørsmål, og når de skal beskrive hvordan de "ser" din eller andres personlighet og egenskaper, så tar de utgangspunkt i stjernetegnet ditt. Dette er faktisk den eneste grunnen til at man alltid blir bedt om å oppgi fødselsdatoer! 5
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #6 Skrevet 20. mars 2012 Anbefaler deg å lese om cold reading og forholde deg til virkeligheten og ikke hva noen med god fantasi sier 6
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #7 Skrevet 20. mars 2012 Det er da ingenting som tyder på at denne dama er klarsynt? Alt dette som hun sa er jo bare svada som hvem som helst kan si? Man trenger ikke evnen til å se inn i fremtiden for å si til noen at jeg synes de "fortjener det beste" !? Bare tull alt sammen! 4
Angel84 Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #8 Skrevet 20. mars 2012 Men dette er en som er veldig kjent i Norge, holder kurs, kanaliserer, healer osv. Ikke som "ei spådame på torget"...;p + at jeg kjenner henne godt fra før, men som sagt vet hun ikke noe om forholdet... Hvordan kunne hun føle at det var slutt, når vi har pause -er vell nesten det samme...? Men når hun sa at jeg skal tenke på meg selv osv. kan jeg vell reise, flytte, gå skole osv. selv om jeg har en kjæreste...? ;p Jeg sa at jeg håpte jo sånn på å flytte inn i huset sammen men han, og at det skulle ordne seg -men det var bare håp og drømmer som ikke ble noe av mente hun...:/ Jeg har litt lysst å kontakte henne igjenn, å si alt kjæresten min sa til meg -at han vil dette... Men kan vell også hende at hun vet at d kommer til å skjære seg uansett hvor mye vi prøver...
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #9 Skrevet 20. mars 2012 Men dette er en som er veldig kjent i Norge, holder kurs, kanaliserer, healer osv. Dette vitner nok ikke om noe annet enn at hun er særlig god til lurendreieri. Husk at hun tjener fett på dette, hun har nok satt seg godt inn i de forskjellige cold reading-teknikkene o.l. Dette er selvsagt spekulasjoner, men jeg er ganske sikker på at det ville revolusjonert folks verdensbilder (særlig innenfor forskjellige vitenskapsgrener) dersom det faktisk lå noe i det hun holder på med. 4
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #10 Skrevet 20. mars 2012 Men dette er en som er veldig kjent i Norge, holder kurs, kanaliserer, healer osv. Ikke som "ei spådame på torget"...;p + at jeg kjenner henne godt fra før, men som sagt vet hun ikke noe om forholdet... Hvordan kunne hun føle at det var slutt, når vi har pause -er vell nesten det samme...? Men når hun sa at jeg skal tenke på meg selv osv. kan jeg vell reise, flytte, gå skole osv. selv om jeg har en kjæreste...? ;p Jeg sa at jeg håpte jo sånn på å flytte inn i huset sammen men han, og at det skulle ordne seg -men det var bare håp og drømmer som ikke ble noe av mente hun...:/ Jeg har litt lysst å kontakte henne igjenn, å si alt kjæresten min sa til meg -at han vil dette... Men kan vell også hende at hun vet at d kommer til å skjære seg uansett hvor mye vi prøver... Det er meg igjen som legger tarot. Jeg synes det der er rett og slett DRITTDÅRLIG gjort av hun der du snakket med. Gjør sånn som hjertet ditt sier og se deg ikke tilbake, men ta ALLTID vare på din egen glede og lykke - drit i hva andre sier. Forsøk igjen med mannen din. Så lenge hjertet ditt sier ja, og så lenge mannen vil, og så lenge du er lykkelig, så er det den rette veien å gå. Hvor det tar deg videre kan ingen vite, det finnes mange "utfall" Jeg synes dere skal forsøke, og se hvordan det går!
Angel84 Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #11 Skrevet 20. mars 2012 Tusen takk for svar/råd... Vi blir nok å prøve å flytte sammen, men kjenner jo at alt hun sa ligger å plager meg i bakhodet...:/ Har litt lysst å fortelle henne at min kjæreste satte ett spm.-tegn ved det hus sa, og at han vil ikke at det skal være slutt -han vil at vi skal finne ut av det...For å se hva hun svarer... Men, da kan jeg jo bli såret uansett om hun sier at det ikke fungerer i lengden...:/ Så jeg tror jeg venter noen mnd. og heller ser hvordan det går... Har skjønt at noen lever i "nuet" ;p og tar en dag av gangen, og ikke vil tenke på hva som skjer om 50 år...;p Kanskje ikke så dumt...
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #13 Skrevet 21. mars 2012 Har litt lysst å fortelle henne at min kjæreste satte ett spm.-tegn ved det hus sa, og at han vil ikke at det skal være slutt -han vil at vi skal finne ut av det...For å se hva hun svarer... Men, da kan jeg jo bli såret uansett om hun sier at det ikke fungerer i lengden...:/ Dette er så enkelt som at hvis du ligger unna sånne som henne så slipper du å få flere unødvendige bekymringer. Overtro betyr ulykke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå