Gjest juvelia Skrevet 5. desember 2012 #61 Del Skrevet 5. desember 2012 En dose photoshop. Men hun er dritsøt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #62 Del Skrevet 5. desember 2012 http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Oj8--cmAfgg Denne videoen er ca. 1 uke gammel, hun ligner ikke i det hele tatt på det "ille" bildet TS har linket til. Alle tar noen ganger bilder av seg selv som ikke ligner i det hele tatt. Hun har visst operert noe i nesen (har hun sagt om det var pga. plager eller skjønnhet?), og hun tar nok også restylane. Men jeg synes ikke hun har forandret seg så veldig, annet enn at alderen har gjort at hun ser eldre ut. Synes forresten hun ser veldig fin ut jeg, selv om hun bruker tid på utseende og påkledning, så ser det alltid uanstrengt og kult ut. Bortsett fra et enormt forbruk av klær og lignende, så synes jeg hun fremmer gode verdier. Så vidt jeg har skjønt det spiser hun sunt (altså variert, fra salat til pizza), trener anbefalt mengde og jobber hardt for å oppnå drømmene sine. Anonym poster: 2b177053720a19182bfdef5f9af43e9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #63 Del Skrevet 5. desember 2012 Helt ærlig. Hadde jeg vært Ulrikke - fått tonnevis med tilbakemeldinger på utseendet (og mange negative..) ville jeg sikkert også blitt usikker og valgt å operere meg også. Hun har jo pengene, og det er ikke akkurat så bra for selvtilliten å høre hvor stor klump du har på nesen hver eneste dag.. Synes hun er søt nå - og var søt før! Personligheten hennes virker veldig bra, og det er det viktigste mener no jeg! Anonym poster: 0b53de880af85922d260522e6c2771ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå