Gå til innhold

Hva skjer med ansiktet til Ulrikke Lund?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mitt poeng er at dersom alle kunne kontrollere SINE egne handlinger, samt være utstyrt med et minimum av folkeskikk, ville vi ikke TRENGT å bekymre oss over hva "alle andre" sa om oss, fordi hver enkelt ville vært i stand til å holde kjeft om de ikke hadde noe fint å si. Jeg innser naturligvis at dette er en håpløs illusjon i samme sjanger som den rosa skyen du nevner. Det kommer likevel ikke til å hindre meg i å påpeke unødig drittslenging når jeg ser det ;)

Folk vil alltid alltid si akkurat det som de vil. Derfor er det ikke noe vits i å lage stress for seg selv - og ta alt så alvorlig. Og det er veldig bra å si ifra ja, men man kan ikke forvente at folk skal oppføre seg akkurat som en selv, eller ta hensyn til en selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser her hvordan hun så ut for et par år siden. Spesielt tennene er forskjell synes jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Synes hun fikset nesa på en passende måte, og leppene er fine. Men håper at hun stopper med det, for hun er så søt at hun overhodet ikke trenger å sponse flere plastiske kirurger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten så ble vel ikke nesa operert på grunn av utseendet heller? Mener å huske at hun opererte skeiv nesevegg.

Faren min gjorde det samme, han hadde veldig sånn klump på nesa, men den forsvant helt på han etter operasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor gammel den er, men den ble lastet opp for en ukes tid siden. Jeg synes hun har et søtt ansikt jeg :) Men det er tydelig at hun ser annerledes ut med nesen, tennene, leppene og stemmen(mørkere og voksnere) faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå twitret hun nettopp at "ingen i 20-årene tar vel botox..". Og den var rettet mot rykter.

Så da fikk dere svaret :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå twitret hun nettopp at "ingen i 20-årene tar vel botox..". Og den var rettet mot rykter.

Så da fikk dere svaret :)

Nei, og ingen i tyve-årene burde ta neseoperasjon, restylane i leppene etc.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydelig at det er gjort noe med nese, tenner og lepper, men jeg ser ikke noen annen kunstig forandring!? Hun har blitt litt rundere i kantene - generelt over hele kroppen. Ellers har hun ryddet opp i brynene sine, lært seg å sminke øynene sine bedre (slik at de ikke blir "droopy"), og hun har fått ordnet opp i hudproblemene sine. Man ser på bildene at hun bruker mye mindre sminke nå enn tidligere, har mye mer naturlig glød i huden.

Synes hun er flott, jeg! :) Ser faktisk mye mer naturlig og fresh ut nå, enn det hun gjorde når hun var 17-18..

Hun har definitivt bein i nesa og peiling på det hun driver med! Hun er rå!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor folk fortsetter å dra opp nesa hennes. Hun har jo sagt at hun har operert den, men ikke på grunn av utseendet (skjev nesevegg). Er forøvrig ganske vanlig at nesa blir "flata" ut av en slik operasjon.

Og som flere har nevnt over her så har hun blitt litt rundere i kanten, og da er det jo klart at hule kinn ikke blir så hule lenger og sånn. Leppene er ikke akkurat noen hemmelighet at hun fikser på, men det er det eneste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å si at man har operert nesa av ikke-kosmetiske årsaker når dette egentlig ikke er tilfelle er jo den eldste unnskyldningen i verden...

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er av kosmetiske årsaker eller ikke har vel ikke så mye å si. Herlighet, å operere vekk en kul på nesen er vel ikke det verste man kunne gjort!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår ikke hvorfor hun har gjort dette mot seg selv ... kom folk med stygge kommentarer før hun valgte å ta operasjonene også, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden ryddet for hets og spekulasjoner

Bond, mod

Synes godt den kommentaren på første side om at hun ikke ser ut kunne blitt fjernet også...

For øvrig fikk hun gjort mer enn bare å rette ut den skjeve neseveggen da hun opererte nesen, og hun har fikset på kinnbena (men ikke permanent). Og så er det jo så klart tennene og leppene.

Jeg synes det er trist at hun føler behov for å fikse sånn på seg. Håper hun stopper nå. Jeg har mye respekt for henne og vet at folk benytter enhver anledning til å "ta" henne her i Bergen (har en del felles venner og har vært en del rundt henne). Synes ikke hun har gjort seg fortjent til noen form for hets. Hun er en reflektert jente som sprer mye bedre verdier enn feks Fotballfrue. Men hun har hatt en hard oppvekst og har nok en del indre demoner som gjør at hun har en tendens til å rømme inn i denne "drømmeverdenen" sin som hun ofte snakker om. Jeg håper hun en dag klarer å finne fotfeste og slappe mer av. Hun fortjener å ha det bra!

Endret av Honeydew
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir alltid så nysgjerrig på denne barndommen ...

Jeg synes Ulrikke er en søt jente, men det er trist at hun føler hun må fikse på et allerede pent utseende. Hun fremstår dog ikke spesielt reflektert på bloggen, heller svært umoden og naiv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest palmesus

Blir alltid så nysgjerrig på denne barndommen ...

Jeg synes Ulrikke er en søt jente, men det er trist at hun føler hun må fikse på et allerede pent utseende. Hun fremstår dog ikke spesielt reflektert på bloggen, heller svært umoden og naiv.

Virkelig? Hah, Ulrikke er mye mer reflektert enn mange andre jenter. Og nå må du huske at en blogg er bare en blogg, ikke hele personen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 måneder senere...

Syns hun fortsatt er søt jeg. Syns ikke hun virker spess dum heller. Har nok mye mer bakkekontakt en sine medbloggere på side2.no. :)

Endret av myrrasarru
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...