Gå til innhold

Hva skjer med ansiktet til Ulrikke Lund?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det her er ikke vondt ment mot ulrikke, for jeg syns hun virker som en dritbra jente og hun er en av favorittbloggerne mine.

Men hun har lagt på seg en del i det siste, ikke mye, men litt. For ikke å legge til at det virker som om det har vært mye festing. Dette kan jo få fjeset til å virke rundere enn før(jeg så det ihvertfall på meg selv da jeg var en "partyjente"). For hun har jo alltid hatt veldig markerte, "innover" kinn og jeg ser ikke noen grunn til å skulle fjerne de med vilje.

Bortsett fra lepper og nese så syns jeg ikke det ser ut som om hun har gjort noe særlig anna. Bare forskjellig sminke.

Og om hun har gjort det så ser jeg ikke hvorfor det skulle ha noe å si :P

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest snoopy_93

Hun har vel pyntet litt på fasaden som så mange unge gjør nå i disse dager. Så lenge hun er fornøyd med seg selv skal jeg ikke blande meg selv om det ikke ser bra ut i mine øyne. (Hun synes vel ikke jeg er noe pen heller. Haha :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det sårer. Men vet du hva? Fremmede snakker kansje stygt om deg og meg og. Man kan ikke forvente at hele verden skal oppføre seg hyggelig.

En idiotisk innstilling. Man kan ikke unnskylde sin egen ufyselige oppførsel ved å si at andre "ikke kan forvente at hele verden skal oppføre seg hyggelig". De aller fleste burde være i stand til å begrense skaden de påfører andre, ved f.eks å la være å diskutere andre menneskers utseende i et offentlig forum.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg syns det er viktig å kritisere plastisk kirurgi, det er viktig å vise motstand mot kosmetisk plastisk kirurgi industrien. Det har gått for langt. Når unge jenter i tyve-årene benytter seg av dette, er det ingen tvil om at det har gått for langt. Folk som er forbilder for unge jenter må tåle litt kritikk. Det er viktig å få frem at dette ikke er naturlig og at man ikke behøver å gjøre dette.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det sårer. Men vet du hva? Fremmede snakker kansje stygt om deg og meg og. Man kan ikke forvente at hele verden skal oppføre seg hyggelig.

Å jadda. Men vi får sjeldent eller aldri høre om det. Folk lager ikke innlegg om oss på nettet eller skriker etter oss på gata. Hvis noen baksnakker meg tar jeg ingen skade av det fordi jeg ikke vet om det. Mens Ulrikke kan lese side opp og side ned om hvor stygg, dum, innbilsk, operert osv. hun er.

Og ja, man velger selv å blogge, og må derfor ta konsekvensene. Men ærlig talt; hun har da aldri gjort noe galt?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En idiotisk innstilling. Man kan ikke unnskylde sin egen ufyselige oppførsel ved å si at andre "ikke kan forvente at hele verden skal oppføre seg hyggelig". De aller fleste burde være i stand til å begrense skaden de påfører andre, ved f.eks å la være å diskutere andre menneskers utseende i et offentlig forum.

Jeg synes du har et veldig bra poeng og det er klart at man ikke skal være stygg mot andre, men mitt poeng er at når man er en person som er mye til syne for andre, så må man lære seg å ikke bry seg med at folk stadig er "drittsekker"

Det er rett og slett veldig selvdestruktivt å ta seg nær av hva andre mener når man velger å være i rampelyset, og å poste bilder av seg selv til alles skue.

Har man lyst å være kjent så kommer alle til å ha en mening om deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker

Å jadda. Men vi får sjeldent eller aldri høre om det. Folk lager ikke innlegg om oss på nettet eller skriker etter oss på gata. Hvis noen baksnakker meg tar jeg ingen skade av det fordi jeg ikke vet om det. Mens Ulrikke kan lese side opp og side ned om hvor stygg, dum, innbilsk, operert osv. hun er.

Og ja, man velger selv å blogge, og må derfor ta konsekvensene. Men ærlig talt; hun har da aldri gjort noe galt?

For ikke å glemme at hun har blitt overfalt og banket opp TO ganger av fremmede mennesker.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk kommer til å mene akkurat det de vil, og folk vil skrive det i aviser, og spesielt på nett. Det er desverre slik verden er. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å glemme at hun har blitt overfalt og banket opp TO ganger av fremmede mennesker.

JA, nettopp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her er et annet nytt bilde: Her.. ansiktet ser veldig "plastikk" ut.

Endret av Bond
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har aldri mobbet noen og kommer aldri til å gjøre det, å skrive kommentarer som "fysj, så stygg" kommer jeg aldri til å gjøre heller. Men det må da vel være lov å kritisere kosmetisk plastisk kirurgi?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvordan får noen denne tråden til å bli til at man HATER Ulrikke Lund?

Noen sa brukte "hun er ikke Julia Roberts" som argument, men Julia Roberts er jo også bare et menneske. ALLE er jo bare mennesker. Mener du at det er noe annet å snakke om Julia Roberts fordi hun er mer kjent?

Uansett... Norge er et lite land, og Ulrikke Lund må vel betegnes som kjent her. Det betyr selvfølgelig ikke at det er greit å hetse henne! Jeg ville aldri ropt stygge ord etter henne på gaten, for eksempel. Men jeg ser ikke noe galt i å si at jeg ser at ansiktet hennes har forandret seg mye fra hvordan hun så ut tidligere.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du har et veldig bra poeng og det er klart at man ikke skal være stygg mot andre, men mitt poeng er at når man er en person som er mye til syne for andre, så må man lære seg å ikke bry seg med at folk stadig er "drittsekker"

Det er rett og slett veldig selvdestruktivt å ta seg nær av hva andre mener når man velger å være i rampelyset, og å poste bilder av seg selv til alles skue.

Har man lyst å være kjent så kommer alle til å ha en mening om deg.

Joda, helt enig, og jeg er ganske sikker på at de fleste som er kjente for et sekssifret antall mennesker er klar over dette selv. Det er likevel

1. Helt urimelig å forvente at en ung jente skal la være å ta til seg negativ kritikk, for ikke si direkte drittslenging av sitt eget utseende.

2. Totalt uakseptabelt å påstå at det er greit å si f.eks "steike i helvete som du ser ut", og mene at man er i sin fulle rett til å si det, fordi verden er et brutalt sted og vedkommende selv velger å være i rampelyset. (Jeg antar at det ikke var du som sa akkurat det, det var et eksempel på hva jeg syns er langt over streken)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er trist at så unge mennesker som i utgangspunktet ikke har en eneste feil med seg føler at de må ty til plastiske operasjoner. For hva? Å oppnå et ideal som ikke finnes? Tilfredsstille andres "krav" til hvordan man skal se ut?

Ulrikke er vakker, men hun var vakker (vakrere) før også. Personlig har jeg store problemer med å skjønne hvorfor unge jenter velger å gjøre dette mot seg selv. For ikke å snakke om signaleffekten det har.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Joda, helt enig, og jeg er ganske sikker på at de fleste som er kjente for et sekssifret antall mennesker er klar over dette selv. Det er likevel

1. Helt urimelig å forvente at en ung jente skal la være å ta til seg negativ kritikk, for ikke si direkte drittslenging av sitt eget utseende.

2. Totalt uakseptabelt å påstå at det er greit å si f.eks "steike i helvete som du ser ut", og mene at man er i sin fulle rett til å si det, fordi verden er et brutalt sted og vedkommende selv velger å være i rampelyset. (Jeg antar at det ikke var du som sa akkurat det, det var et eksempel på hva jeg syns er langt over streken)

Nei det er jo ikke greit å slenge dritt om andre som i det eksempelet du skriver om, men tingen er at vi kan aldri kontrollere alt som folk skulle lire av seg. Det vil si at vi blir gang på gang såret når noen sier noe om oss som vi ikke liker, eller, vi kan velge å ikke bry oss. Klart er det vanskelig for en ung jente, men husk at når hun valgte å legge ut om sitt liv på nett så forstod hun nok at hun ville få både positiv OG negativ oppmerksomhet.

Sånn er det for alle mennesker, verdenen er ikke en rosa sky hvor alle er snille og greie, og man kan ikke forvente at alle skal ta hensyn til deg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

vel da er du blind, jeg vet ikke hvem hu dama er men hun ser ihvrtfall ikke naturlig ut.

Nei, hun ser alt annet enn naturlig ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er jo ikke greit å slenge dritt om andre som i det eksempelet du skriver om, men tingen er at vi kan aldri kontrollere alt som folk skulle lire av seg. Det vil si at vi blir gang på gang såret når noen sier noe om oss som vi ikke liker, eller, vi kan velge å ikke bry oss. Klart er det vanskelig for en ung jente, men husk at når hun valgte å legge ut om sitt liv på nett så forstod hun nok at hun ville få både positiv OG negativ oppmerksomhet.

Sånn er det for alle mennesker, verdenen er ikke en rosa sky hvor alle er snille og greie, og man kan ikke forvente at alle skal ta hensyn til deg heller.

Mitt poeng er at dersom alle kunne kontrollere SINE egne handlinger, samt være utstyrt med et minimum av folkeskikk, ville vi ikke TRENGT å bekymre oss over hva "alle andre" sa om oss, fordi hver enkelt ville vært i stand til å holde kjeft om de ikke hadde noe fint å si. Jeg innser naturligvis at dette er en håpløs illusjon i samme sjanger som den rosa skyen du nevner. Det kommer likevel ikke til å hindre meg i å påpeke unødig drittslenging når jeg ser det ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...