AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #1 Skrevet 20. mars 2012 Jeg leser Ulrikke Lunds blogg, og i det siste har ansiktet hennes blitt så forandret. Her er et nytt bilde: Her Og her er et litt eldre: Her Det er som om ansiktet har blitt mye strammere og rundere? Ser litt ut som en voksfigur. Noen som vet hva som har blitt gjort?
Gjest Carmen. Skrevet 20. mars 2012 #2 Skrevet 20. mars 2012 (endret) Det jeg vet er at hun har operert nesa. Endret 25. mars 2012 av Bond
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #3 Skrevet 20. mars 2012 (endret) Hun har tatt neseoperasjon og forstørrer leppene med restylane. hun har et typisk plastisk ansikt Endret 25. mars 2012 av Bond 4
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #4 Skrevet 20. mars 2012 Det er jo så tydelig at hun har tatt plastiske operasjoner og har falske lepper. 2
Gjest "gjest" Skrevet 20. mars 2012 #5 Skrevet 20. mars 2012 Steini i helvte som hun ser ut... Hun var jo så søt før. 12
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #6 Skrevet 20. mars 2012 Hjelpe meg! Kunne like godt byttet ut hodet hennes med et plastikk barbie ansikt på det siste bildet der. 1
Samulita Skrevet 20. mars 2012 #7 Skrevet 20. mars 2012 Føltes det bedre nå? Det er jo så deilig å ha noen å hate. 8
Gjest Carmen. Skrevet 20. mars 2012 #8 Skrevet 20. mars 2012 Føltes det bedre nå? Det er jo så deilig å ha noen å hate. Åh, så kommer du med slike kommentarer... hvem har hatet Ulrikke? men det er jo så normalt å diskutere kjente fjes...
WalkerTexas Skrevet 20. mars 2012 #9 Skrevet 20. mars 2012 (endret) Jeg ser overhodet ingen forskjell på de to bildene det er linket til øverst, annet enn at øyebrynene hennes er ryddigere på det ene bildet enn på det andre. Hvordan i all verden er det "så tydelig at hun har tatt plast. operasjoner og har falske lepper" på bildet fra sengekanten? Hun har masse leppestift på og mye sminke ellers, mange ser ut som henne uten å ha tatt noen som helst operasjon. Jeg leser ikke bloggen til Ulirikke, så jeg kan ikke si noe om hun har endret seg eller ei. Har fått med meg at hun har operert nesen og faktisk har tatt restylane eller hva det nå var - men utfra bildene som er linket her syns jeg ikke noe av det er direkte åpenbart. Endret 25. mars 2012 av Bond 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #10 Skrevet 20. mars 2012 Jeg ser overhodet ingen forskjell på de to bildene det er linket til øverst, annet enn at øyebrynene hennes er ryddigere på det ene bildet enn på det andre. Hvordan i all verden er det "så tydelig at hun har tatt plast. operasjoner og har falske lepper" på bildet fra sengekanten? Hun har masse leppestift på og mye sminke ellers, mange ser ut som henne uten å ha tatt noen som helst operasjon. Jeg leser ikke bloggen til Ulirikke, så jeg kan ikke si noe om hun har endret seg eller ei. Har fått med meg at hun har operert nesen og faktisk har tatt restylane eller hva det nå var - men utfra bildene som er linket her syns jeg ikke noe av det er direkte åpenbart. Jeg ser ganske tydelig forskjell. 14
WalkerTexas Skrevet 20. mars 2012 #11 Skrevet 20. mars 2012 Åh, så kommer du med slike kommentarer... hvem har hatet Ulrikke? men det er jo så normalt å diskutere kjente fjes... Går an å ordlegge seg på en måte som indikerer at man faktisk skjønner at det sitter ekte mennesker med ekte følelser bak de "kjente fjesene" det er "normalt å diskutere". Å si ting som "steike som hun ser ut" er helt unødvendig og antyder mangel på normal folkeskikk. 6
Samulita Skrevet 20. mars 2012 #12 Skrevet 20. mars 2012 Steini i helvte som hun ser ut... Hun var jo så søt før.
ssecret Skrevet 20. mars 2012 #13 Skrevet 20. mars 2012 Jeg synes hun har et nydelig fjes! Kommer ikke på at det ser stramt og falskt ut 3
Cody Skrevet 20. mars 2012 #14 Skrevet 20. mars 2012 Jeg ser overhodet ingen forskjell på de to bildene det er linket til øverst, annet enn at øyebrynene hennes er ryddigere på det ene bildet enn på det andre. Hvordan i all verden er det "så tydelig at hun har tatt plast. operasjoner og har falske lepper" på bildet fra sengekanten? Hun har masse leppestift på og mye sminke ellers, mange ser ut som henne uten å ha tatt noen som helst operasjon. Jeg leser ikke bloggen til Ulirikke, så jeg kan ikke si noe om hun har endret seg eller ei. Har fått med meg at hun har operert nesen og faktisk har tatt restylane eller hva det nå var - men utfra bildene som er linket her syns jeg ikke noe av det er direkte åpenbart. vel da er du blind, jeg vet ikke hvem hu dama er men hun ser ihvrtfall ikke naturlig ut. 6
Samulita Skrevet 20. mars 2012 #15 Skrevet 20. mars 2012 Ulrikke har nylig skrevet et langt innlegg der hun blant annet forteller om hvor sårende det er når fremmede snakker om henne på denne måten. Man kan le av "kjendiser" fordi de ikke føles virkelige for oss, men dette er snakk om en helt vanlig jente som bor i Bergen. Hun er ikke Julia Roberts. 6
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #16 Skrevet 20. mars 2012 Jeg leser Ulrikke Lunds blogg, og i det siste har ansiktet hennes blitt så forandret. Her er et nytt bilde: Her Og her er et litt eldre: Her Det er som om ansiktet har blitt mye strammere og rundere? Ser litt ut som en voksfigur. Noen som vet hva som har blitt gjort? Hvorfor er hodet hennes så oppblåst og stort, og stramt..? På det bildet som du betegner som litt eldre, så er hun jo utrolig nydelig. Er det slik hun vil se ut, som et barbiedukkehode?
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #17 Skrevet 20. mars 2012 Føltes det bedre nå? Det er jo så deilig å ha noen å hate. Jeg har ikke sagt noe vondt om Ulrikke, jeg syns faktisk veldig synd på henne. Det er trist at unge jenter ødelegger seg selv på den måten. 7
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #18 Skrevet 20. mars 2012 Ulrikke har nylig skrevet et langt innlegg der hun blant annet forteller om hvor sårende det er når fremmede snakker om henne på denne måten. Man kan le av "kjendiser" fordi de ikke føles virkelige for oss, men dette er snakk om en helt vanlig jente som bor i Bergen. Hun er ikke Julia Roberts. Ja, det sårer. Men vet du hva? Fremmede snakker kansje stygt om deg og meg og. Man kan ikke forvente at hele verden skal oppføre seg hyggelig. 8
Gjest uAnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #19 Skrevet 20. mars 2012 Jeg likte de gamle litt skjeve tennene hennes bedre for de var liksom det "uperfekte" som gjorde Ulrikke til Ulrikke. Men hun er så søt at det skal mye mere enn litt ansiktsfiksing til før hun blir uattraktiv. Og om hun er fornøyd så er det det viktigste 3
WalkerTexas Skrevet 20. mars 2012 #20 Skrevet 20. mars 2012 vel da er du blind, jeg vet ikke hvem hu dama er men hun ser ihvrtfall ikke naturlig ut. Hvor ser hun ikke naturlig ut? På bildet i senga har hun masse sminke, så om det er det du mener er unaturlig er jeg enig. Hun ser ikke uten videre operert ut, eller "full av botox" på noen av bildene, og selv om jeg vet hun har restylane i leppene syns jeg det ser realtivt naturlig ut når hun ikke har fullt av rosa lippgloss i tillegg. Dette er et åpenbart operert tryne, full av botox og fillers. Bare til sammenlikning.. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå