Sofia Skrevet 15. januar 2004 #1 Skrevet 15. januar 2004 Husker ikke om denne har vært her før, meg jeg fant den nettopp så for meg er den ny. Så om dere har sett den før....Ha! prøv å se om det bryr meg.. http://www.start.no/quiz/2002/01/09-4679.html Her er mitt svar forresten. Du er Samantha! Tøff, selvsikker og meget frigjort. De fleste danser etter din pipe, du får jobben unna, kaprer det beste bordet i restauranten og bestemmer så absolutt i senga. Du elsker fysiske forhold, men er ikke spesielt ivrig etter å slippe noen inn under huden. Ikke at du egentlig savner en fast partner, men tanken på å bli gammel og uattraktiv lurer nok i bakhodet. Jepp!. Thats me!
Soul Skrevet 15. januar 2004 #2 Skrevet 15. januar 2004 Du er Aidan! Omsorgsfull, kreativ og nevenyttig. Drømmekjæresten som er så perfekt at det dessverre blir litt kjedelig. Men med din ærlige og avslappede livsstil er du nok likevel vanskelig å glemme. Stå på! Jaja sikkert ikke helt galt
Gjest sunshine-t Skrevet 15. januar 2004 #3 Skrevet 15. januar 2004 ok, jeg har ikke sett dette på mangen år, så jeg har ikke peiling på hvem han her er engang :oops: Du er Aidan! Omsorgsfull, kreativ og nevenyttig. Drømmekjæresten som er så perfekt at det dessverre blir litt kjedelig. Men med din ærlige og avslappede livsstil er du nok likevel vanskelig å glemme. Stå på!
Irka Skrevet 15. januar 2004 #4 Skrevet 15. januar 2004 Du er Miranda! Smart, selvsikker og stolt av det du har oppnådd. Dessverre har du problemer med å se at andre ikke nødvendigvis har problemer med dette. Du er redd for å ende opp alene, men lar ikke dette gjøre deg desperat og ukritisk. Bare av og til... Langvarig single-status har imidlertid gjort det litt komplisert å få plass til andre i livet. I så fall er denne Mirandaen er gift....
Gjest gjesta Skrevet 15. januar 2004 #5 Skrevet 15. januar 2004 Du er Aidan! Omsorgsfull, kreativ og nevenyttig. Drømmekjæresten som er så perfekt at det dessverre blir litt kjedelig. Men med din ærlige og avslappede livsstil er du nok likevel vanskelig å glemme. Stå på! ..i grunnen et greit resultat
simsalabim Skrevet 15. januar 2004 #6 Skrevet 15. januar 2004 Du er Samantha! Tøff, selvsikker og meget frigjort. De fleste danser etter din pipe, du får jobben unna, kaprer det beste bordet i restauranten og bestemmer så absolutt i senga. Du elsker fysiske forhold, men er ikke spesielt ivrig etter å slippe noen inn under huden. Ikke at du egentlig savner en fast partner, men tanken på å bli gammel og uattraktiv lurer nok i bakhodet.
ms.sofie Skrevet 16. januar 2004 #7 Skrevet 16. januar 2004 Du er Charlotte! Alltid med like stor tro på den romantiske kjærligheten og med en stor tro på konservative verdier. Klesstilen gjenspeiler din holdning til livet, klassisk og stilig. Bare fortsett å ignorere at du er i utakt med størstedelen av verden, så går nok alt bra til slutt! ehhh... vet ikke hvordan jeg skal tolke den der :-?
Gjest Nuske77 Skrevet 16. januar 2004 #8 Skrevet 16. januar 2004 "Du er Samantha! Tøff, selvsikker og meget frigjort. De fleste danser etter din pipe, du får jobben unna, kaprer det beste bordet i restauranten og bestemmer så absolutt i senga. Du elsker fysiske forhold, men er ikke spesielt ivrig etter å slippe noen inn under huden. Ikke at du egentlig savner en fast partner, men tanken på å bli gammel og uattraktiv lurer nok i bakhodet. " Men om det stemmer så bra er en annen sak da... Føler meg vel mer som Charlotte egentlig - utfra det jeg har sett på tv'n da
tammi Skrevet 16. januar 2004 #9 Skrevet 16. januar 2004 Ikke det værste resultat man kunne tenke seg Du er Aidan Omsorgsfull, kreativ og nevenyttig. Drømmekjæresten som er så perfekt at det blir litt kjedelig. Men med din ærlige og og avslappende livstil er du nok vanskelig å glemme. Stå på! Kunne ha vært værre
Kreps Skrevet 16. januar 2004 #10 Skrevet 16. januar 2004 Du er Charlotte! Alltid med like stor tro på den romantiske kjærligheten og med en stor tro på konservative verdier. Klesstilen gjenspeiler din holdning til livet, klassisk og stilig. Bare fortsett å ignorere at du er i utakt med størstedelen av verden, så går nok alt bra til slutt!
ms.sofie Skrevet 16. januar 2004 #11 Skrevet 16. januar 2004 jøss... ingen har fått Carrie... eller er hun ikke med? (men det hadde vel vært litt for dumt)
Tusenfryd Skrevet 17. januar 2004 #12 Skrevet 17. januar 2004 Tror svaret er gitt ved første spørsmål, gitt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå