ertaberta Skrevet 20. mars 2012 #1 Skrevet 20. mars 2012 Bruker denne tråden som motivasjon, FOR JEG HAR INGEN:( Kan dere ikke fortelle hva slags resultater dere som bruker 30 day shred har oppnådd?? Og når dere merket resultater?? Og evt. resultater av andre DVD`er av Jillian... Jeg har kjøpt dvd`en, brukt den 2 dager.... For over en mnd. siden.... Arhhh....
Gjest Fizbo Skrevet 20. mars 2012 #2 Skrevet 20. mars 2012 Jeg fikk gode resultater av 30 day shred i fjor sommer. Men la i tillegg litt om på kostholdet (dvs sluttet å spise snop/brus i ukedagene...), og begynte å gå endel på fjellet. Den første mnd med dette gikk jeg ned 8 kg og så en klar forandring på kroppen. Kan legge ut før/etter-bilde hvis du vil? 1
ertaberta Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2012 Jeg fikk gode resultater av 30 day shred i fjor sommer. Men la i tillegg litt om på kostholdet (dvs sluttet å spise snop/brus i ukedagene...), og begynte å gå endel på fjellet. Den første mnd med dette gikk jeg ned 8 kg og så en klar forandring på kroppen. Kan legge ut før/etter-bilde hvis du vil? Ja! Vil gjerne se:)
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #4 Skrevet 20. mars 2012 Herregud, så motiverende! 8 kg på en måned?! ja takk!
Gjest Fizbo Skrevet 20. mars 2012 #5 Skrevet 20. mars 2012 (endret) Herregud, så motiverende! 8 kg på en måned?! ja takk! Som sagt gjorde jeg andre ting i tillegg til 30DS også Og jeg tror nok all potetgullspisingen og brusdrikkingen gjorde myye! Syns jeg så forskjell på kroppen (spesielt magen) etter bare noen dager uten. Jeg fulgte heller ikke programmet helt slavisk. Hvis jeg f.eks var på en lang og krevende fjelltur droppet jeg 30 DS den dagen. Disse bildene er tatt med 5 ukers mellomrom: *borte* Forsatte med et bra kosthold og turer på fjellet etterpå, så er gått ned endel mer og ser litt strammere ut nå som jeg også er begynt å trene på treningsenter i tillegg til fjellturer Edit: det kommer ikke så bra frem på bildene siden jeg har bukse på meg øverst, men det var stooor forskjell på rumpe og lår også! Rumpa kom liksom opp og frem, og lårene ble mye mindre! Fjerner bildet snart! Endret 21. mars 2012 av Fizbo 7
Gjest HollyDolly Skrevet 20. mars 2012 #6 Skrevet 20. mars 2012 (endret) Som sagt gjorde jeg andre ting i tillegg til 30DS også Og jeg tror nok all potetgullspisingen og brusdrikkingen gjorde myye! Syns jeg så forskjell på kroppen (spesielt magen) etter bare noen dager uten. Jeg fulgte heller ikke programmet helt slavisk. Hvis jeg f.eks var på en lang og krevende fjelltur droppet jeg 30 DS den dagen. Disse bildene er tatt med 5 ukers mellomrom: Forsatte med et bra kosthold og turer på fjellet etterpå, så er gått ned endel mer og ser litt strammere ut nå som jeg også er begynt å trene på treningsenter i tillegg til fjellturer Edit: det kommer ikke så bra frem på bildene siden jeg har bukse på meg øverst, men det var stooor forskjell på rumpe og lår også! Rumpa kom liksom opp og frem, og lårene ble mye mindre! Fjerner bildet snart! Ojojoj.. du ser flott ut !! gjør ferdig min dag nr 10 i dag.. håper på nestem like bra resutalt Endret 20. mars 2012 av HollyDolly
Gjest Fizbo Skrevet 20. mars 2012 #7 Skrevet 20. mars 2012 Takk! Det er bare å stå på så ser du resultater. Men lurt å ta bilder/måle seg, for man merker ikke forandringen så godt selv før man sammenligner! Orker du fjerne bildet fra quoten? Så jeg får fjernet de etterpå
Gjest HollyDolly Skrevet 20. mars 2012 #8 Skrevet 20. mars 2012 Takk! Det er bare å stå på så ser du resultater. Men lurt å ta bilder/måle seg, for man merker ikke forandringen så godt selv før man sammenligner! Orker du fjerne bildet fra quoten? Så jeg får fjernet de etterpå det er gjørt. Ja tok bilde på dag nr 3. skal ta bilde igen når jeg er ferdig med programmet
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #9 Skrevet 20. mars 2012 (endret) Som sagt gjorde jeg andre ting i tillegg til 30DS også Og jeg tror nok all potetgullspisingen og brusdrikkingen gjorde myye! Syns jeg så forskjell på kroppen (spesielt magen) etter bare noen dager uten. Jeg fulgte heller ikke programmet helt slavisk. Hvis jeg f.eks var på en lang og krevende fjelltur droppet jeg 30 DS den dagen. Disse bildene er tatt med 5 ukers mellomrom: Forsatte med et bra kosthold og turer på fjellet etterpå, så er gått ned endel mer og ser litt strammere ut nå som jeg også er begynt å trene på treningsenter i tillegg til fjellturer Edit: det kommer ikke så bra frem på bildene siden jeg har bukse på meg øverst, men det var stooor forskjell på rumpe og lår også! Rumpa kom liksom opp og frem, og lårene ble mye mindre! Fjerner bildet snart! Fantastisk! Selv om du gjorde andre ting også er det nok sannsynlig at shreden fikk fart på sakene? Jeg har bestilt meg dvd og skal begynne når jeg får den. Har en stund jogget litt, men ikke nok til å få fart på sakene og finere kropp, så håpet mitt nå er at 30DS skal få fart på sakene + gi meg fastere/finere kropp. Kostholdet er selvfølgelig viktig. Endret 21. mars 2012 av Bond
Gjest Fizbo Skrevet 20. mars 2012 #10 Skrevet 20. mars 2012 Ja , tror helt sikkert at shreden gjorde mye for resultatene Kan du fjerne bildet fra quoten?
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #11 Skrevet 20. mars 2012 Åh, sorry. Jeg vet ikke om jeg får endra på det siden jeg skrev som anonymbruker Isåfall må noen fortell hvordan jeg gjør det..
ertaberta Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #12 Skrevet 20. mars 2012 Virkelig flott resultat!!! Du er jammen meg god:) Noen flere??
Gjest Offensive Pie Skrevet 20. mars 2012 #13 Skrevet 20. mars 2012 Åh, sorry. Jeg vet ikke om jeg får endra på det siden jeg skrev som anonymbruker Isåfall må noen fortell hvordan jeg gjør det.. Jeg har sendt en rapport til moddene, de kan fikse det for deg
Gjest Bond Skrevet 21. mars 2012 #14 Skrevet 21. mars 2012 Bildelink fjernet fra sitat. Oppfordrer på det sterkeste å laste opp bilder som vedlegg på forumet. Da har man anledning til å slette bilder senere fra KGs server og bildene blir utilgjengelige uavhengig av andre som har sitert. Bond, mod
ertaberta Skrevet 21. mars 2012 Forfatter #15 Skrevet 21. mars 2012 Okei, da har jeg BEGYNT!... Flere resultater??
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #16 Skrevet 23. mars 2012 Er det noen flere som vil dele noen resultater?? Jeg trenger litt motivasjon
Gjest HuskyPusky Skrevet 23. mars 2012 #17 Skrevet 23. mars 2012 (endret) Jeg har dessverre ingen bilder eller mål å vise til, så på tirsdag når jeg er ferdig med dvden og begynner på ripped istedet, skal jeg definitivt skaffe meg et målbånd så jeg kan måle fremgangen! Jeg er nå på dag 27 og jeg har merket store forbedringer. Jeg har gått ned 2-3 kg siden jeg startet, men det jeg merker enda bedre er at jeg faktisk har begynt å få muskler! For ikke snakke om at klærene mine plutselig har blitt større! (Spesielt på overkroppen). Jeg husker godt hvor sliten jeg var de første dagene i lv 1, men nå kan jeg ta en lv 1 runde uten problemer, f.eks som oppvarming til lv 3. Det synes jeg er veldig motiverende. Merker i dagliglivet også at jeg har fått flere muskler! F.eks i senga (kremt) at jeg har flere muskler i lår, og på butikken at jeg har flere muskler i armer. Endret 23. mars 2012 av HuskyPusky
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #18 Skrevet 24. mars 2012 Herlig å høre at det faktisk funker! Dere er flinker! :D Jeg har akkurat begynt, har tatt level1 i to dager nå. Merker at jeg er støl i armene/skuldenre, og rompa og låra, det er herlig! Men ble faktisk ikke så sliten som jeg hadde trodd etterpå - så håper ikke det gjør at effekten ikke blir likebra. Jeg har drevet og jogga i et par måneder så har opparbeida litt bedre kondis enn før, men veier fortsatt minst 10 kg for mye og er jo dvask og umuskuløs som fanden selv. Så det må jo være nyttig det opplegget her fårn tro. Trenger et push til å få fart på kiloene OG få litt muskler.
Rainbow Skrevet 24. mars 2012 #19 Skrevet 24. mars 2012 (endret) Jeg brukte det over to måneder, tok det ca annenhver dag. Orka ikke hver dag pga utbrenthet. Denne videoen var det som fikk meg fra å være lat og aldri trene til å endre livsstil fullstendig. Jeg gikk ned 4,5 kilo på de to månedene. I tillegg bedra jeg kostholdet drastisk. Lå i kaloriunderskudd og spiste bare godteri og hva jeg ville én dag i uka. (Det gjør jeg fortsatt). Ble motivert og ivrig av den videoen. Klart det var tunge dager også, men det fikk meg igang. Når jeg var ferdig med den begynte jeg å jogge, og nå trener jeg fortsatt annenhver dag. Jogging, kickboxing, andre Jillian-videoer etc. Hold ut! Du må ikke ta det hver dag, men maks to dagers pause er nok lurt. Etter at videoen var slutt har jeg gått ned enda mer, og endte til slutt på 10.5 kilo ned og et mye bedre selvbilde, alt takket være gærne Jillian Michaels! Edit: Glemte å si at forbedringen der er KJEMPEBRA! Nå kan jeg ta level 3 på en dag der jeg tenker "hmm, orker ikke trene så hardt i dag, må bare ta noe fort og greit som funker". Den er fortsatt slitsom, ikke misforstå meg, men det går mye bedre etter hvert. I starten lå jeg på gulvet og pusta som en gal etter Level 1. Endret 24. mars 2012 av Rainbow81 3
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #20 Skrevet 24. mars 2012 Jeg brukte det over to måneder, tok det ca annenhver dag. Orka ikke hver dag pga utbrenthet. Denne videoen var det som fikk meg fra å være lat og aldri trene til å endre livsstil fullstendig. Jeg gikk ned 4,5 kilo på de to månedene. I tillegg bedra jeg kostholdet drastisk. Lå i kaloriunderskudd og spiste bare godteri og hva jeg ville én dag i uka. (Det gjør jeg fortsatt). Ble motivert og ivrig av den videoen. Klart det var tunge dager også, men det fikk meg igang. Når jeg var ferdig med den begynte jeg å jogge, og nå trener jeg fortsatt annenhver dag. Jogging, kickboxing, andre Jillian-videoer etc. Hold ut! Du må ikke ta det hver dag, men maks to dagers pause er nok lurt. Etter at videoen var slutt har jeg gått ned enda mer, og endte til slutt på 10.5 kilo ned og et mye bedre selvbilde, alt takket være gærne Jillian Michaels! Edit: Glemte å si at forbedringen der er KJEMPEBRA! Nå kan jeg ta level 3 på en dag der jeg tenker "hmm, orker ikke trene så hardt i dag, må bare ta noe fort og greit som funker". Den er fortsatt slitsom, ikke misforstå meg, men det går mye bedre etter hvert. I starten lå jeg på gulvet og pusta som en gal etter Level 1. Så bra at det er forbedring selv om man ikke ligger og puster som en gal etter level 1. Yey, gleder meg til å bli slankere. Klarer jo ikkeå gå ned i vekt sånn som det er nå så, dette bør funke! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå