AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #1 Skrevet 20. mars 2012 Heisann:) Dette er første gang eg skriver noe her, så håper på fine/gode svar det eg lurer på om det er noen som har god/dårlig erfaring med å kjøpe brudekjole på nett, enten på finn eller ebay Har sjekket litt rundt på ulike sider, og eg har sett at kjolene er billigere på nett, meen får man kjoler man har lyst på? Trenger litt hjelp
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #2 Skrevet 20. mars 2012 Å kjøpe "kinakjole" på nett er sjansespill. Noen er fine, andre ikke. Du må egentlig bare vurdere om beløpet er så lite at du har råd til å i verste fall tape det om kjolen viser seg å være av dårlig kvalitet.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #3 Skrevet 20. mars 2012 Hvis eg finner sider fra Norge som selger "billigere" kjoler, er det safe?
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #4 Skrevet 20. mars 2012 tror det er mange som bestiller på ebay og er ganske fornøyde
Bongo11 Skrevet 20. mars 2012 #5 Skrevet 20. mars 2012 Jeg prøvde en kjole i salong, den kostet 18 000. jeg gikk på finn.no bare for å sjekke om den fantes der, og det gjorde den! Akkurat i min størrelse! Betalte 7000 for den Bodde like ved, så jeg dro til henne og prøvde den. Fikk med underskjørt og tiara på kjøpet 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #6 Skrevet 20. mars 2012 Hvis eg finner sider fra Norge som selger "billigere" kjoler, er det safe? Om du bestiller fra norske nettsider har du iallefall angrerett, og kan få pengene tilbake Når det er sagt så er det mange fine billigkjoler på nett, men man kan jo være uheldig.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #7 Skrevet 20. mars 2012 Bong11 det er akkurat det eg tenker å gjøre, prøve kjoler i butikk, finne fasongen eg liker og deretter se om eg finner samme kjole på nettet. Syntes at kjolene er av og til litt dyre i butikken, men der er jo det snakk om kvalitet og
Dove Skrevet 20. mars 2012 #8 Skrevet 20. mars 2012 Jeg har kjøpt "kinakjole" før, riktignok bare en selskapskjole. Den var HELT nydelig! Sydd til mine mål, og betalte 800 kroner. lightinthebox.com
Skina Skrevet 20. mars 2012 #9 Skrevet 20. mars 2012 Jeg har kjøpt meg "kina" kjole på nettet. Kjolen er utrolig nydelig, stoffet er flott og den sitter som et skudd. Jeg betalte 1200 kroner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå