Katinka85 Skrevet 20. mars 2012 #1 Skrevet 20. mars 2012 Var hos frisøren igår og fikk klippet meg. Hadde Tigi hårspray i luggen da jeg kom dit. Håret ble vasket, shampo og balsam, og så hadde frisøren i en glattespray som heter Kérastase Nutritive Sérum Oléo-Relax Smoothing Sérum, før håret ble fønt tørt. Har idag vasket håret mitt FIRE ganger uten å få ut dette produktet fra luggen! Resten av håret er rent. Holder på å bli sprø.. trenger råd for hva jeg kan bruke for å få ut dette klisset fra luggen min Vanlig shampo ser ikke ut til å virke. Kan for eksempel grønnsåpe få ut slikt? Hjelp!
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #2 Skrevet 20. mars 2012 Ikke grønnsåpe, men Zalo burde funke. Skyll med litt eddik blandet i en halvliter vann.
Chocoholic Skrevet 20. mars 2012 #5 Skrevet 20. mars 2012 Prøv å få tak i en rensesjampo. Disse er sterkere enn vanlige, men ikke skadelige på håret slik som zalo og eddik.
Katinka85 Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #6 Skrevet 20. mars 2012 Takker for svar alle sammen! Er litt skeptisk til å bruke zalo siden det er snakk om luggen og helt nedi hodebunnen. Er det samme hva slags merke rensesjampo jeg kjøper, eller kan noen anbefale en?
Honesty Skrevet 20. mars 2012 #7 Skrevet 20. mars 2012 Redken Hair Cleansing Cream er super, og lukter godt av appelsin i tillegg.
Katinka85 Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #8 Skrevet 20. mars 2012 Redken Hair Cleansing Cream er super, og lukter godt av appelsin i tillegg. Takk Kjøper jeg denne hos frisør eller andre steder?
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #9 Skrevet 20. mars 2012 Du skader ikke hår eller hodebunn ved å vaske med zalo en gang.
Honesty Skrevet 20. mars 2012 #10 Skrevet 20. mars 2012 Takk Kjøper jeg denne hos frisør eller andre steder? Dyrt hos frisør, billig hos mange nettbutikker, for eksempel Feelunique.com. Den er ekstremt drøy i bruk, for den er tykkere enn vanlig shampoo, og håret blir virkelig rent etterpå. Jeg er ikke så glad i Redken generelt, men denne elsker jeg.
Katinka85 Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #11 Skrevet 20. mars 2012 Ser ut til at ting ordner seg Ringte nettopp frisørsalongen og sa at jeg ikke får ut produktet de brukte. De sa jeg kunne komme innom ikveld og få en gratis vask med renseshampo! Takker alle for svar
Katinka85 Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #12 Skrevet 20. mars 2012 Da er jeg tilbake fra frisøren med rent og pent hår :D Hun brukte den beste rensesjampoen de hadde, vasket luggen 3 ganger! Hun sa det gikk på reklamasjon så jeg betalte ingenting. Modern Design er alle tiders på service
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #13 Skrevet 20. mars 2012 Da er jeg tilbake fra frisøren med rent og pent hår :D Hun brukte den beste rensesjampoen de hadde, vasket luggen 3 ganger! Hun sa det gikk på reklamasjon så jeg betalte ingenting. Modern Design er alle tiders på service Så bra Hva slags renseshampo brukte hun?
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 20. mars 2012 #14 Skrevet 20. mars 2012 Zalo pleier å funke! Men håret blir jo helt knusktørt etterpå. :gjeiper: Ellers finnes det rensesjampoer, og jeg ble fristet til å prøve den fra Redken. :-)
Gjest happy_me Skrevet 20. mars 2012 #15 Skrevet 20. mars 2012 Renseshampoen fra Redken er fantastisk!
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #16 Skrevet 20. mars 2012 Du kan bruke natron og eplecidereddik. 1-2 ts natron i et glass vann som shampoo, og 2ss eplecidereddik i 1l kaldt vann som balsam.
Katinka85 Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #17 Skrevet 20. mars 2012 Så bra Hva slags renseshampo brukte hun? Det glemte jeg helt å spørre om i farta! Skal se om jeg husker å spørre neste gang jeg er innom
Gjest BabyBlue Skrevet 20. mars 2012 #18 Skrevet 20. mars 2012 Nødløsningen er å blande ut 3 spiseskjeer shampo med en teskje natron, blande det sammen, og bruke det som vanlig shampo. Det gjør håret squeeky clean, men er litt hardt for hodebunnen, så er ikke noe man burde bruke i lengden.
Katinka85 Skrevet 27. mars 2012 Forfatter #19 Skrevet 27. mars 2012 Her er jeg igjen... Vet dere hva? Jo, frisøren ordnet det så det var bra den ENE dagen, men neste dag kom dritten tilbake.. Kan ikke skjønne annet enn at det må være den sjampoen jeg har brukt hjemme som har gjort ting galt (en dårlig butikksjampo tydeligvis...) . Visste ikke hva jeg skulle gjøre nå og ville ikke gå til frisøren og syte en gang til.. Men så husket jeg at en John Frieda sjampo jeg brukte for noen år siden alltid gjorde håret mitt squeeky clean! Kjøpte den igjen og vasket håret i dag tidlig - 100% rent, mykt, lett og luftig igjen, TAKK OG LOV! Haha for et surr dette har vært. Sverger til John Frieda sjampo fra nå av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå