Engel Skrevet 15. januar 2004 #1 Skrevet 15. januar 2004 Har dere tips til hvor vi kan se etter klær til brudgommen i Oslo-området? Han skal ha en mørk dress, som han han ha vest til under bryllupet, men som kan brukes som vanlig, mørk dress uten vest ved senere anledninger. Jeg vet at Kristins brudesalong på Lillistrøm har noe, men jeg har inntrykk av at brudesalongene tar seg veldig godt betalt... Noen som kan gi meg konkrete tips til andre butikker i Oslo som kan ha noe sånt? Altså noen som har festantrekk (smoking o.l.) til mannen, litt mer enn bare vanlig dress med andre ord. Og vi vil altså kjøpe, ikke leie.
Tvilling76 Skrevet 15. januar 2004 #2 Skrevet 15. januar 2004 Hva definerer du som dyrt? Vi betalte 1800,- for full oppkledning til min mann. Da kom smokingskjorte (som han kjøpte) og sko utenom...
Engel Skrevet 15. januar 2004 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2004 En skikkelig dress med vest er ikke dyr før den passerer 3000 kr, kan tøye det litt over det også. Hvor kjøpte dere klær? Vil bare understreke at det er snakk om å kjøpe hele antrekket altså, ikke leie!! Han trenger nemlig en pen dress til andre anledninger også.
-ida- Skrevet 15. januar 2004 #4 Skrevet 15. januar 2004 Ferner Jacobsen har jo stort utvalg i både dresser og smokinger. Der har min kjære kjøpt dress før og utstyr til smokingen sin.
jea Skrevet 15. januar 2004 #5 Skrevet 15. januar 2004 bertoni på oslo zity har noen flotte dresser...ligger fra 3000 og oppover.. (den i 1 etasje ved siden av informasjonen.. Jack&jones har flotte dresser og.. Dressmann er jo rimelig... Match man -Blend stovner senter
*marte* Skrevet 15. januar 2004 #6 Skrevet 15. januar 2004 Kase er veldig bra! Ligger i en parallellgate av karl johan og på ski storsenter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå