AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #1 Skrevet 20. mars 2012 HJELP!! Noen som har erfaring med Samsung Galaxy S 2. Telefonen min fungerer helt greit helt frem til folk skal ringe meg. Dvs. at når folk ringer meg og idet jeg TAR telefonen og sier "Hallo" så hører ikke personen meg helt tydelig med en gang. Det virker nesten som at det må gå litt tid før telefonen kobler opp samtalen. FØR den andre personen hører meg tydelig nok. Folk jeg snakker med på telefonen sier alltid til meg at det virker som jeg er så langt borte (fra begynnelsen av samtalen), men så blir stemmen min tydeligere og tydeligere. UTROLIG irriterende!!! Så det ender med at jeg stort sett ALLTID må si "Hallo" 2 ganger. Er det noen som kan vite hva dette kommer av??? Har også hørt med butikken, men de forstår heller ikke hva det kan komme av. Noen med erfaring? :gjeiper:
Envy Skrevet 20. mars 2012 #2 Skrevet 20. mars 2012 Mye rart med S2. Min kuttet ut dekningen en periode. Hjalp å laste ned den nye, store oppdateringen. Du finner den på innstillinger og om telefonen.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #3 Skrevet 20. mars 2012 Mye rart med S2. Min kuttet ut dekningen en periode. Hjalp å laste ned den nye, store oppdateringen. Du finner den på innstillinger og om telefonen. Tusen Takk for tips! Jeg lastet nettop ned en ny oppdatering. Har aldri gjort det før. Men kostet det mye? Og hva er det som hjelper med å installere doppdatering? Jeg er helt grønn når det gjelder dette... Haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå