AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #62 Skrevet 22. mars 2012 Jeg har vært på "andre siden av bordet" M-mm. og som så mange andre som slutter i den jobben så tipper jeg du også sluttet fordi du en gang i tiden brant for å hjelpe mennesker som hadde det vanskelig, som hadde det tøft, du hadde et ønske om å hjelpe narkomane ut av situasjonen deres, hjelpe hjemløse å komme på plass med bolig og jobb, men... Så oppdaget du at du hadde et ansvar, en sjef å svare for, at de som fikk hjelp var de som skrek høyest og de som ikke hadde stemme til å tale for seg fordi de var for svake, var de som trengte hjelp mest men som fikk minst. Du må nesten sitte på den siden av bordet som trenger hjelp for å forstå, liv. Med det mener jeg ikke noe vondt om deg, kjære du. Jeg forstår du mener godt. Men det er en egen erfaring å sitte på den siden av bordet som trenger hjelp men som blir oversett, blir fortalt 100 grunner til hvorfor en ikke skal ha hjelp men ingen grunner til hvorfor en har rett til noe som helst av hjelp. Bli hundset rundt med i et system som bare bryr seg om lover, ikke mennesker. Du må sitte på den andre siden for å forstå, liv. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #63 Skrevet 22. mars 2012 M-mm. og som så mange andre som slutter i den jobben så tipper jeg du også sluttet fordi du en gang i tiden brant for å hjelpe mennesker som hadde det vanskelig, som hadde det tøft, du hadde et ønske om å hjelpe narkomane ut av situasjonen deres, hjelpe hjemløse å komme på plass med bolig og jobb, men... Så oppdaget du at du hadde et ansvar, en sjef å svare for, at de som fikk hjelp var de som skrek høyest og de som ikke hadde stemme til å tale for seg fordi de var for svake, var de som trengte hjelp mest men som fikk minst. Du må nesten sitte på den siden av bordet som trenger hjelp for å forstå, liv. Med det mener jeg ikke noe vondt om deg, kjære du. Jeg forstår du mener godt. Men det er en egen erfaring å sitte på den siden av bordet som trenger hjelp men som blir oversett, blir fortalt 100 grunner til hvorfor en ikke skal ha hjelp men ingen grunner til hvorfor en har rett til noe som helst av hjelp. Bli hundset rundt med i et system som bare bryr seg om lover, ikke mennesker. Du må sitte på den andre siden for å forstå, liv. Jævli merkelig at du hakker på den personen som har gitt best og mest nøytrale råd i denne tråden. Jeg forstår det slik at liv sier at hun har satt på den siden av bordet som du maser sånn om. 4
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #64 Skrevet 22. mars 2012 Jævli merkelig at du hakker på den personen som har gitt best og mest nøytrale råd i denne tråden. Jeg forstår det slik at liv sier at hun har satt på den siden av bordet som du maser sånn om. Nei. liv har sittet på den siden av bordet som maser om lover, som gjør sitt for å nekte brukere deres rettigheter i håp om å spare kommunen og staten for litt penger fordi man har et budsjett å forholde seg til. Hva mener du med "jævli"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå