AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #1 Skrevet 20. mars 2012 Så nettopp et bilde av meg selv rett etter broren min lekte frisør med meg. Jeg var veldig liten, og alle trodde jeg var gutt etter det. Alle andre i familien bare ler når det blir nevnt.
lovedrug Skrevet 20. mars 2012 #2 Skrevet 20. mars 2012 masse,engang tok jeg med meg lillesøstra mi på tur ..vi fant ikke hjem ,så jeg ringte på hos en mann og sa nå ska vi ha kveldsmat :gjeiper: han ringte politi og vi ble henta =) 4 1
Sophie-Ann Skrevet 20. mars 2012 #3 Skrevet 20. mars 2012 Jeg sa til lillesøsteren min at jeg skulle gjøre håret hennes såååå fint med mase balsam i. Jeg vasket håret hennes med shampoo 30 ganger....Vakke lett å få ut de flokene, for å si det sånn. Så lurte jeg henne til å ta vademekum i rumpen, stakkars som hun hylte! Jeg skulle klippe pigg lugg på henne, hun syns at jeg var så fin med det, jeg klippet av henne hele luggen. Jeg lurte henne også til å ta hårfjerningsskum i håret, jeg sa at det var hårmousse. Huff, jeg var ikke mye snill med henne . Men vi er gode venner i dag 1 1
Anglofil Skrevet 20. mars 2012 #4 Skrevet 20. mars 2012 Tråden er ryddet for avsporinger. Yvonne (mod)
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #5 Skrevet 20. mars 2012 Jeg var kleptoman i barnehagen. Stakkars mamma måtte levere tilbake ting hun fant i lommene mine nesten hver dag. Klippet håret mitt (obligatorisk, er det ikke?). Klippet også alle barbiene mine og farget kroppene med tusj. Låste resten av familien ute av leiligheta og nektet å slippe de inn. Katta vår begynte tilfeldigvis å føde så jeg glemte helt av de utenfor. Når de endelig fik takk i mormor og ekstranøkkel så hadde jeg tatt imot hele kullet. Som 6-åring. Drakk en hel flaske cosylan og havnet på sykehus. Spiste tre hele røyk. Gnaga opp en hel håndsåpe. Samlet på fluer. Samlet på rompetroll i en bøtte i skapet, bare at jeg hadde tatt feil og hadde samlet mygglarver. Så jeg fikk mygginvasjon på rommet. Takk for meg, tror jeg holder meg anonym. Innser at jeg må ha vært en veldig dum unge. 17
Externa Skrevet 20. mars 2012 #6 Skrevet 20. mars 2012 Lekt frisør på meg selv en hel del ganger. Men det beste var når jeg klarte å holde kjæledyret mitt hemmelig i 2 dager, hadde en liten frosk. Mamma fikk ett sjokk når hun skulle på badet for å tappe vann i badekaret for å se at en frosk plutselig dukker opp. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #7 Skrevet 20. mars 2012 jeg klipte håret mitt,lillebror sitt hår og hunden. skulka barnehagen å dro hjem. hadde eple juice i et glass så tissa jeg i det..å ga det til søstra mi.
Nonickname Skrevet 20. mars 2012 #8 Skrevet 20. mars 2012 (endret) Husker en gang jeg skulle ut å fange ekorn (forøvrig noe jeg gjorde hver dag, utstyrt med en tom blomsterpotte. Fanget dog aldri noe ekorn), plutselig havnet jeg midt oppi en påbegynt maurtue, og jeg ble så redd at jeg ikke turte å røre meg... Der ble jeg stående å skrike på hjelp helt til pappa kom til unnsetning.. Jeg er livredd maur enda haha.. Tipper jeg var 6-7 år gammel.. Endret 20. mars 2012 av Siriuss 1
Gjest happy_me Skrevet 20. mars 2012 #9 Skrevet 20. mars 2012 Jeg husker da jeg var rundt 4-5 år, så syntes jeg alltid det var så kjekt når min 5 år eldre bror hadde besøk av vennene sine. Jeg fulgte etter dem overalt, og jeg hylgråt når de låste meg inne i lekestua, for å få være i fred. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #10 Skrevet 20. mars 2012 jeg og kusina mi klarte å knuse et akvarium, med fisk i.. 1
Gjest Rastl0s Skrevet 20. mars 2012 #11 Skrevet 20. mars 2012 Åpnet og skulle prøve hjemmebrenten til bestefaren min som han hadde under senga. var 3 år eller noe. Har gjort mye rart, men orker ikke å skrive hele lista så denne ene får holde.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #12 Skrevet 20. mars 2012 Where to start,sier jeg bare.... Har gjorr ufattelig mange "rampestreker" som barn, hehe, morsomme minner - Husker enda hvor flaut det var da jeg ble tatt på fersken på den lokale kiosken der jeg vokste opp, liggende langflat på fulvet med hånda under smågodt reolen for å se om noen biter hadde falt på bakken, slik at vi kunne ta de med hjem til venninna mi å vaks eog spise dem - Var på et kjøpesenter da jeg og venninna mi begynte å kaste hele doruller inn i do-båsene, ovenfra. Håper det ikke satt folk der. - Var på bursdag hos datteren til presten, de hadde et dusjhode inne på den lille doen i gangen, vi skjønte ikke hvorfor og begynte å tukle med det,- endte med at vi spylte ned hele det lille badet. Vi gikk deretter ut som om at ingenting hadde skjedd, sa aldri noe til noen. - Dreit i blomsterbeddet hos venninna mi, tok tak i dritten med rabarbrablader og heiv den over til naboen dems. Lillesøstra hennes fikk skylda. -Dette var bare en myk start og det "snilleste" vi gjorde, tør nesten ikke fortelle mer. Er i ettertid glad for å ha gjort mye rart, da har vi så mye å le av:) Hadde ALDRI turt p gjort en brøkdel av dette i dag. 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #13 Skrevet 20. mars 2012 Jeg dytta kusina mi på husken til hun falt av. Stakkar. Jeg lukka ytterdøra over fingeren til en liten gutt i familien. Fortsatt veldig lei meg for disse tingene. Uff!!! Jeg kledde lillebroren min ut som gravid, sminket ham osv og sendte ham ut til mamma og de når de hadde tupperware-party. De hylte like høyt av latter hver gang. 1
fruBeist Skrevet 20. mars 2012 #14 Skrevet 20. mars 2012 Slikke på en lyktestolpe i 15 minusgrader var ingen høydare. Tunga ble sittende bom fast. Da jeg til slutt kom meg løs blødde jeg relativt heftig :gjeiper: Var vel 6-7 år eller så.
Gjest lille jenta Skrevet 20. mars 2012 #15 Skrevet 20. mars 2012 -Synst det var helt greit å bade på stranda som 2 åring menst alle andre synst det var for kaldt for storetåaog og holdt seg på stranda , enda med att alle (6) voksne stod å hylte om hvem som måtte uti og hente meg når eg sto til halsen med vann fullt påkledd... Enda med att min 9 år eldre bror måtte hente meg i vannet..
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #16 Skrevet 20. mars 2012 *snipp* - Dreit i blomsterbeddet hos venninna mi, tok tak i dritten med rabarbrablader og heiv den over til naboen dems. Lillesøstra hennes fikk skylda. *snipp* :hoho:
Gjest sardintroll Skrevet 20. mars 2012 #17 Skrevet 20. mars 2012 Jeg og ei venninne kastet hundeposer vi hadde funnet på parkerte biler da vi var 7-8. Det er visse ting man gjerne skulle ha ugjort....
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #18 Skrevet 20. mars 2012 jeg og venninna mi likte ikke naboen og deres datter (som vi senere ble venn med). en dag var jeg på do og dreit på dopapir jeg holdt i hånda. tok med bæsjen ut og kasta den over til deres hage... ringe-på-og-stikke-av lekte vi ofte. når jeg ble eldre fikk jeg veldig dårlig samvittighet overfor den stakkars gamle damen som var offer
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #19 Skrevet 20. mars 2012 Det måtte vel være da jeg heiv all verktøyet til min far fra garasjen og naustet på sjøen, grunnen til det? Jeg skulle sjekke om det fløyt, hvorfor båter tunge som bly kunne flytte men ikke noen mutrer en hammer eller en sag kunne gjøre det, ja det var merkelig det.. Var også kleptoman i barnehagen 2
skruf Skrevet 20. mars 2012 #20 Skrevet 20. mars 2012 Denne er flau....... Men ei venninne og meg (ca i en alder av 6 år) hadde en katteklubb ( der vi skulle virkelig skulle være katter), klatret opp i treet ved butikken (vokste opp på landet, liten kolonialbutikk), og hver gang noen stakkars mennesker gikk under treet så freste vi og kastet oss ned på de.. Samme alder..; Plukket blomster, og gikk rundt til alle gamle damer i nabolaget, ringte på dørene og sang de sangene vi kunne og ga de blomster......da måtte de jo bare gi oss noen kroner som vi kunne stikke på butikken å kjøpe noe godterier for.....av og til så slo det feil og vi fikk skikkelig sur ripssaft som takk for strevet.... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå