Jens Skrevet 20. mars 2012 #1 Skrevet 20. mars 2012 Våre barn på 4 og 7 skal få seg trampoline. Stor med nett. Hvilken er den beste/tryggeste på markedet?
Gjest Annaires Skrevet 20. mars 2012 #2 Skrevet 20. mars 2012 (endret) Tror nok de fleste man kan kjøpe i butikk i Norge er trygge. Det som er viktig er å kjøpe sikkerhetsnett, og å ha regler for hoppingen. Ikke flere enn en/to om gangen osv... Vi kjøpte på toys r us i fjor, oghsr vært veldig fornøyde hvertfall. Edith: her er også nettet festet innenfor den kanten.. Endret 20. mars 2012 av Annaires
Zoë Castillo Skrevet 20. mars 2012 #3 Skrevet 20. mars 2012 Vi har fra Jysk, og det er den tryggeste jeg har sett, ettersom nettet er festet innenfor blåkanten. Denne trampolina er imidlertid ikke av de største da, 2,6 m i diameter eller no.
Gjest *M* Skrevet 20. mars 2012 #4 Skrevet 20. mars 2012 Vi kjøpte på Jumpking på Ramstadsletta utenfor Oslo. God kvalitet, mange ulike størrelser og sikkerhetsnett som er festet på innsiden av rammen (slik at man ikke kan treffe stolpene) samt "beskyttelse" på stolpene. Veldig godt fornøyd, selv om det ikke er noe sjakktrekk å slippe pappan avgårde på egenhånd. Da blir det nemlig den aller største modellen....
Azure Skrevet 21. mars 2012 #5 Skrevet 21. mars 2012 Hehe, husker når trampoline var ganske nytt. Vel foreningen kjøpte inn en som vi hadde på lekeplassen. Eksisterte ikke sikkerhetsnett. Den var flittig brukt og det hadde helt sikkert aldri gått i disse dager:P Angående trampoline så tipper jeg de fleste til salgs i vanlige butikker er bra. Gir deg et tips som jeg ønsker å gjøre når vi skal ha trampoline. Slipper sikkerhetsnett og det ser mye tryggere ut. Kan kanskje bli dumt i forhold til om det regner mye, må nok spørre mannen først:P men du kan jo se her: http://itsahouse.blogspot.com/2011/06/grav-ner-studsmattan.html?m=0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå