AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #1 Skrevet 20. mars 2012 Jeg trenger fluepapir for å bli kvitt noen irriterende jævler. Hvor får jeg kjøpt det?
Gjest Spinell Skrevet 20. mars 2012 #2 Skrevet 20. mars 2012 Tror Felleskjøpet (FK-butikken) har slike ting. Her kan man søke opp butikkene.
skrue Skrevet 20. mars 2012 #3 Skrevet 20. mars 2012 Du finner det også i typiske hytteutstyrbutikker.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #5 Skrevet 20. mars 2012 Jeg trenger fluepapir for å bli kvitt noen irriterende jævler. Hvor får jeg kjøpt det? Du kan få min xmann. Helt gratis. Renslig,bordskikk og husflink. Han er kjent for å være som fluepapir på damene. Så der kan du bli kvitt masse
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #6 Skrevet 20. mars 2012 Jeg trenger fluepapir for å bli kvitt noen irriterende jævler. Hvor får jeg kjøpt det? Du kan få min xmann. Helt gratis. Renslig,bordskikk og husflink. Han er kjent for å være som fluepapir på damene. Så der kan du bli kvitt masse 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #7 Skrevet 20. mars 2012 Tusen takk for tipsene! @eksmann, tror jeg står over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå