Gjest Lille-pus Skrevet 20. mars 2012 #1 Skrevet 20. mars 2012 Jeg vil ikke si så mye, annet enn at dette overrasker meg og gjør meg utrolig trist - og så danner det seg endel ugreie og rare spørsmål inne i mitt hode. http://www.rogalandsavis.no/nyheter/article5977135.ece 1
Nio Skrevet 20. mars 2012 #2 Skrevet 20. mars 2012 Har vært der en gang og blitt glad i flere av kattene, helt ærlig forstå jeg ikke hvorfor de ikke omplasserer kattene. De som er døve, redde mennesker, markerer inne eller er kronisk syke forstår jeg at det kan bli vanskelig å omplassere men mange av kattene er jo helt normale og en døv katt er ikke umulig å finne et hjem til! Idiotisk av DB Norge å ville gjøre 141 katter hjemløse = avliving. Det sier litt om hvor mye de egentlig bryr seg om dyrenes beste.. ''Lederen forklarer at de må ha pengene til andre medlemmer i organisasjonen.'' Drep 141 katter og redd 141 nye? Hva er poenget?
Perelandra Skrevet 20. mars 2012 #3 Skrevet 20. mars 2012 Fryktelig tragisk at en konflikt mellom to foreninger hvor begge arbeider for dyrevern, kan føre til avliving av kattene Vet også at Kari Mills har vært engasjert i en årrekke når det gjelder arbeid med hjemløse katter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå