Snuppelure Skrevet 15. januar 2004 #1 Skrevet 15. januar 2004 Ett veddemål på jobben består i hvilken avsender det er som har kvinnen som "lever i tiden og forventer effektivitet". En tv-reklame som gikk for noen år siden. Striden står om dette er Philips eller L'Oreal. Jeg på min side mener sterkt at dette var L'Oreal, men klarer ikke å finne bevis. Hjelpe meg!! Det står om to flasker vin.
Gjest Poirot Skrevet 15. januar 2004 #2 Skrevet 15. januar 2004 Ihvertfall et eller annet med shampoo/krem. Tenkte umiddelbart på L'oreal, men de sier jo "fordi du fortjener det!"??
Arkana Skrevet 15. januar 2004 #3 Skrevet 15. januar 2004 Det er definitivt L'Oreal, men jeg finner dessverre ikke noe som holder som bevis. Det nærmeste (jeg søkte på L'Oreal og "forventer effektivitet") var dette: http://www.groove.no/html/review/41677112.html hvor de litt ned på siden snakker om reklame fra L'Oreal og rett etterpå om å leve i tiden og forvente effektivitet. Du kan jo også skrive en mail til L'Oreal Norge og spørre?
SuperNova Skrevet 15. januar 2004 #4 Skrevet 15. januar 2004 Selvfølgelig har du rett! Det er l'oreal! Det er reklame for en hudkrem. Den er noen år gammel - før de begynte å si at du fortjener det.
SuperNova Skrevet 15. januar 2004 #5 Skrevet 15. januar 2004 Her er et bevis! Skal vi dele en flaske vin, eller? http://www.aviana.com/susanne/artikler/0398.html
Tusenfryd Skrevet 15. januar 2004 #6 Skrevet 15. januar 2004 L'oreal - kremer. Det er bare shampo du får fordi du fortjener det.
L@dy Skrevet 15. januar 2004 #7 Skrevet 15. januar 2004 Det er bare shampo du får fordi du fortjener det.
Gjest Myumi Skrevet 15. januar 2004 #8 Skrevet 15. januar 2004 Det er kosmetikkgiganten L'Oreal som har dette slagordet. I begynnelsen bruke de det til reklame for hudkremer men de har gjort endel omskrivninger og det brukes også til ulike hårpleieprodukter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå