Gå til innhold

Hvem "lever i tiden og forventer effektivitet" ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ett veddemål på jobben består i hvilken avsender det er som har kvinnen som "lever i tiden og forventer effektivitet". En tv-reklame som gikk for noen år siden.

Striden står om dette er Philips eller L'Oreal.

Jeg på min side mener sterkt at dette var L'Oreal, men klarer ikke å finne bevis. Hjelpe meg!! Det står om to flasker vin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ihvertfall et eller annet med shampoo/krem. Tenkte umiddelbart på L'oreal, men de sier jo "fordi du fortjener det!"??

Skrevet

Det er definitivt L'Oreal, men jeg finner dessverre ikke noe som holder som bevis. Det nærmeste (jeg søkte på L'Oreal og "forventer effektivitet") var dette: http://www.groove.no/html/review/41677112.html

hvor de litt ned på siden snakker om reklame fra L'Oreal og rett etterpå om å leve i tiden og forvente effektivitet. Du kan jo også skrive en mail til L'Oreal Norge og spørre?

Skrevet

Selvfølgelig har du rett! Det er l'oreal!

Det er reklame for en hudkrem. Den er noen år gammel - før de begynte å si at du fortjener det.

Skrevet

L'oreal - kremer. Det er bare shampo du får fordi du fortjener det.

Skrevet
Det er bare shampo du får fordi du fortjener det.
:hoho:
Skrevet

Det er kosmetikkgiganten L'Oreal som har dette slagordet. I begynnelsen bruke de det til reklame for hudkremer men de har gjort endel omskrivninger og det brukes også til ulike hårpleieprodukter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...