AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #1 Skrevet 20. mars 2012 Slår på pc og den starter,men skjermen er fortsatt svart. Noen som vet hva dette kan være og om det er noe å reparere på?? Påforhånd takk
feuerstein Skrevet 20. mars 2012 #2 Skrevet 20. mars 2012 Kan være defekt skjermpanel, koster under tusenlappen for et nytt.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #4 Skrevet 20. mars 2012 Har du mulighet for å starte den med en annen skjerm tilkoblet?
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #5 Skrevet 21. mars 2012 Hmmmmmm.. nei det har jeg ikke vettdu,men det var jo et tips : ) Det jeg tenker om det lønner seg kjøpe ny pc,isteden for rep.
feuerstein Skrevet 22. mars 2012 #6 Skrevet 22. mars 2012 Vil virkelig anbefale å gjøre som ABen over foreslår, teste med en ekstern skjerm. Er nokså kjedelig om du bytter skjermpanel bare for å oppdage at det egentlig er skjermkortet som har tatt kveld. Du må da kjenne noen med stasjonær pc og ekstern skjerm? Personlig kunne jeg fint funnet på å bruke en skjerm på jobben/biblioteket/skolen bare et halvt minutt for å sjekke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå