AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #81 Skrevet 21. mars 2012 Så veldig vanskelig er det vel ikke å etterligne den skrivestilen. Det er like vanskelig som å etterligne skrivestilen til womenwomen. Men men. Vi får se. 6
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #82 Skrevet 21. mars 2012 Det er like vanskelig som å etterligne skrivestilen til womenwomen. Men men. Vi får se. Ikke prøv å framstille det som at det er lett å etterligne, for det er det ikke. Det er langt mer enn talemåten "men,men. Så sånn er det. Vi får vel se." I innlegget fra i går kveld, så var tegnsetting akkurat som ribskogsk, også resonnementet hans og forklaringen ang psykologen. Men det er fint om den anonyme brukeren heller kan bekrefte at hun/han er en copycat. Da er vedkommende tidenees beste copycat, isåfall... Og hvorfor overraskes over at ribsskog lager seg en profil for å kunne svare i debatten? Men når folk blir veldig nærgående ift diagnosen og utspøøringer, så trekker han seg ut og ignorerer tråden. Slik er ribsskog når ting blir ubehagelige for han
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #83 Skrevet 21. mars 2012 Nei, det var jeg som skrev det, og jeg er ikke ribba. Vel, da har jeg bare en ting å si: Jeg skulle egentlig ha en bøye-seg-i-støvet-smiley her, men fant den ikke...
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #84 Skrevet 21. mars 2012 Norsk faglitterær forfatter- og oversetterforening om forfatterstipend til Erik Sak 6/12Erik Ribsskog – anke over avslått tittel Erik Ribsskog hadde tatt kontakt med administrasjonen fordi han ønsket å søkestipend fra Det faglitterære fond på bakgrunn av memoarene Min Bok, publisert på bloggen johncons-blogg. Administrasjonen mente at Min Bok ikke kunne godkjennes etter retningslinjenes punkt 3 og 4. Ribsskog anket avgjørelsen. Kopi av korrespondansen mellom Ribsskog og administrasjonen var utsendt. Vedtak: Min bok godkjennes ikke som grunnlag for medlemskap og stipend, daden ikke innfrir kravene til redaksjonell kvalitetskontroll (retningslinjenes punkt 4) og utgivelse (punkt 3) http://johncons-mirror.blogspot.com/2012/03/jeg-sendte-en-ny-e-post-angaende_21.html
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #85 Skrevet 21. mars 2012 Det er like vanskelig som å etterligne skrivestilen til womenwomen. Men men. Vi får se. Bare noe jeg tenkte, på. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #86 Skrevet 22. mars 2012 Ah, denne tråden er fantastisk. Har savnet et møtested for oss i AR (Anonyme Ribsskogere). 3
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #87 Skrevet 22. mars 2012 Ah, denne tråden er fantastisk. Har savnet et møtested for oss i AR (Anonyme Ribsskogere). Det høres som noe mafian. Hvem vet? Men men. Bare noe jeg tenkte på. Så vi får se hva som skjer. Vi får se. Mvh. Baron Adeler 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #88 Skrevet 22. mars 2012 Ah, denne tråden er fantastisk. Har savnet et møtested for oss i AR (Anonyme Ribsskogere). Jeg også, men tipper det blir kortvarig glede =) En ting jeg aldri har skjønt er hans facinasjon med måker, noen som kan forklare?
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #89 Skrevet 22. mars 2012 Kommentarfeltet på http://fanskog.blogspot.com fungerer også som møteplass for AR.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #90 Skrevet 22. mars 2012 PS. Det er kanskje dumt av meg, å ta de her kvinnfolka seriøst. Det er vel kanskje tvilsomt om de har noe injurierende kraft. Det virker nesten som at de er dumme som sauer hele gjengen, for å si det sånn. Så sånn er nok det. Bare noe jeg tenkte på. Men men. Mvh. Erik Ribsskog PS2. Hei, jeg har sett på et tracking-cookie program, som jeg har på bloggen min, at noen ved Brønnøysund-registeret, søker på Google, om jeg har 'liten pikk'. Jeg har aldri vært nord for Trøndelag. Og jeg har aldri vært i landsdekkende aviser. Så jeg lurer på om dette er noe form for 'mobster'-aktivitet, hos Brønnøysund-registeret. Men jeg får ikke svar fra de, når jeg ber de undersøke hva som foregår. For dette med hvor stor pikken min er, det mener jeg at ikke er deres business. Og at dette heller ikke burde ha noe med folks rettigheter å gjøre. Det står ikke i Grunnloven, at 'Kun folk med pikk over X antall centimeter, har rettigheter'. Så jeg foreslår at dere undersøker dette, eventuelt skifter navn på Norge til 'Pikk-landet'. Mvh. Erik Ribsskog PS3. Kan kan ikke la kvinnefolk ha jobber med ansvar. http://johncons-mirror.blogspot.com/2011/06/kvinnfolk-tenker-visst-bare-pa-en-ting.html
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #91 Skrevet 22. mars 2012 Jeg også, men tipper det blir kortvarig glede =) En ting jeg aldri har skjønt er hans facinasjon med måker, noen som kan forklare? Han har ingen spesiell fascinasjon for måker, han bare dokumenterer alt som skjer rundt ham, i dette tilfellet var det altså mange måker på taket utenfor leiligheten han bodde i i Liverpool. Han ta rogs bilder av flere av sine måltid, han tar 100 bilder av seg selv hver dag når han går til Posthuset eller skal på butikken. Hadde det vært sneglehus som var på taket i liverpool, så hadde DE vært dominerende i hans billedalbum... Det er altså intet spesielt med måkene :-) 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #92 Skrevet 22. mars 2012 Noen som kan linke til innlegg der han blir kastet ut fra Leather Lane? Hvor bor han nå forresten? Han kan jo ikke betale for seg. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #93 Skrevet 22. mars 2012 Han har ingen spesiell fascinasjon for måker, han bare dokumenterer alt som skjer rundt ham, i dette tilfellet var det altså mange måker på taket utenfor leiligheten han bodde i i Liverpool. Han ta rogs bilder av flere av sine måltid, han tar 100 bilder av seg selv hver dag når han går til Posthuset eller skal på butikken. Hadde det vært sneglehus som var på taket i liverpool, så hadde DE vært dominerende i hans billedalbum... Det er altså intet spesielt med måkene :-) Han har jo tatt bilder av måker (og andre fugler) i flere år, også i perioden han prøvde å komme inn på universitetet igjen, så ikke rart en stakkar lurer =)
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #94 Skrevet 22. mars 2012 Han har jo tatt bilder av måker (og andre fugler) i flere år, også i perioden han prøvde å komme inn på universitetet igjen, så ikke rart en stakkar lurer =) han har også tatt bilder av seg selv, av butikkhyller og av tomme gater i flere å nå, han har også levert anmeldelser i hytt og kanin i mange år, og sikkert skrevet like mange ærekrenekende innlegg i like mange år. Han har ingen spesiell fascinasjon for måker, de bare er der som et bakgrunnsteppe. Han kunne like gjerne tatt like mange bilder av tapeten på veggen. Erik Ribsskog er gal. Insane. Maniac. Crazy. Han representerer det komplette vanvidd. ABB er bare en brøkdel så paranoid som sin diagnose-companion i England. Kan levende forestille meg våpen i hånd også til Ribsskog, han har jo truet mange på livet allerede. 5
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #95 Skrevet 22. mars 2012 Noen som kan linke til innlegg der han blir kastet ut fra Leather Lane? Hvor bor han nå forresten? Han kan jo ikke betale for seg. Tror han bor på hospits. Så du ikke dagens innlegg hvor en av de som hjelper de hjemløse skriftlig ga Ribba de beste skussmål? Han kan umulig kjenne mannen :D
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #96 Skrevet 22. mars 2012 Håper dere føler dere ovenpå nå, når dere har fått slengt litt dritt og sladder om en psykisk syk mann. Gjør dere det om andre psykisk syke som gjør dumme ting også? Hva med handicappede, gjør dere narr av dem også? Utrolig at denne tråden får stå!
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #97 Skrevet 22. mars 2012 Nå må du gi deg. Han er ikke noe mer psykisk syk enn Knausgård. 2
Gjest Hikken Skrevet 28. mars 2012 #98 Skrevet 28. mars 2012 (endret) Nå kan man få kjøpt den første boken hans til 99 kroner. Jeg lurer veldig på hvordan han har gjort det. Har han stiftet sammen en bunke papirer liksom? Endret 28. mars 2012 av Hikken
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #99 Skrevet 28. mars 2012 Nå kan man få kjøpt den første boken hans til 99 kroner. Jeg lurer veldig på hvordan han har gjort det. Har han stiftet sammen en bunke papirer liksom? Fordi det er en e-bok kanskje? Tror den kan komme til å ta av. Han har mange (dog sjokkerte) fans.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #100 Skrevet 20. august 2013 Har du, eller kjenner du noen, som har blitt ribsskoget? Ikke så jeg hvet. Anonymous poster hash: 4c6b3...bbc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå