Gå til innhold

Har du blitt ribsskoget?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tråden er Ribskoget, forresten. Tagget som Onlinetrakkasering og Kvinngerguiden.no LOL

Står det bra til i Liverpool? Lært deg å snakke scouse, yet?

Ler forresten politiet av deg når du anmelder folk til Merseysidepolitiet fordi "They mobbed me on the internet?"

..Åh, nå kommer mafian til å ta meg for å ha skrevet dette. Søk hjelp mann. Og slutt å heng ut folk!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det sies jo at man ikke skal fjerndiagnosisere mennesker, men i tilfellet med denne bloggeren, bør det vel være rimelig enighet om at han lider av paranoid personlighetsforstyrrelse?

Ribskog, om du leser dette, håper jeg du leser deg opp på temaet, for din egen og andres skyld. Vil du virkelig ha det livet du har nå? Du kan bli frisk, men da du søke behandling!

http://no.wikipedia.org/wiki/Paranoid_personlighetsforstyrrelse

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tråden er Ribskoget, forresten. Tagget som Onlinetrakkasering og Kvinngerguiden.no LOL

Står det bra til i Liverpool? Lært deg å snakke scouse, yet?

Ler forresten politiet av deg når du anmelder folk til Merseysidepolitiet fordi "They mobbed me on the internet?"

..Åh, nå kommer mafian til å ta meg for å ha skrevet dette. Søk hjelp mann. Og slutt å heng ut folk!

Det var en slapp Ribskoging da :) Han kan bedre enn det der. Jeg er spent på om nrk vil gi ham et svar forresten, og på om tweet4tweetsaken hans vil komme opp i pfu.

AnonymBruker
Skrevet

Det sies jo at man ikke skal fjerndiagnosisere mennesker, men i tilfellet med denne bloggeren, bør det vel være rimelig enighet om at han lider av paranoid personlighetsforstyrrelse?

Ribskog, om du leser dette, håper jeg du leser deg opp på temaet, for din egen og andres skyld. Vil du virkelig ha det livet du har nå? Du kan bli frisk, men da du søke behandling!

http://no.wikipedia.org/wiki/Paranoid_personlighetsforstyrrelse

Han ER diagnotisert, med paranoid psykose. Han har til og med lagt ut dokumenter på det på bloggen sin. Men det stemmer ikke ifølge han selv. Selvfølgelig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han ER diagnotisert, med paranoid psykose. Han har til og med lagt ut dokumenter på det på bloggen sin. Men det stemmer ikke ifølge han selv. Selvfølgelig.

Nei, det var bare en arbeidsdiagnose, etter at onkel Martin lurte meg, til å gå til en tysk psykolog, av en eller annen grunn.

Men hun tyske psykologen ville ha det til, at jeg var ti år yngre enn jeg var, og at jeg hadde jobbet på Rimi, enda jeg hadde vært butikksjef og låseansvarlig, i mange år.

Så jeg tar ikke det veldig seriøst egentlig, vil jeg si.

Og jeg er ferdig med de greiene der, for mange år siden.

Så det blir bare patronisering, å komme trekkende, med dette mange år senere, mener jeg.

Med Kvinneguiden.no-hilsen

AnonymBruker
Skrevet

Ah, ok.

Vel, det stemmer jo bra med diagnosen at han ikke anerkjenner diagnosen ja. :fnise:

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det var bare en arbeidsdiagnose, etter at onkel Martin lurte meg, til å gå til en tysk psykolog, av en eller annen grunn.

Men hun tyske psykologen ville ha det til, at jeg var ti år yngre enn jeg var, og at jeg hadde jobbet på Rimi, enda jeg hadde vært butikksjef og låseansvarlig, i mange år.

Så det blir bare patronisering, å komme trekkende, med dette mange år senere, mener jeg.

Men skjønner du at du har problemer?

AnonymBruker
Skrevet

Men skjønner du at du har problemer?

Det er jo bare noen som tuller her. Det er ikke Mr. Ribsskog himself som svarer.

AnonymBruker
Skrevet

Den ekte Ribba ville brukt noe alla "med johnscons hilsen". Men meget bra etterligning, thumbs up =)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo bare noen som tuller her. Det er ikke Mr. Ribsskog himself som svarer.

Vel, jeg tror faktisk du tar feil... Da jeg leste innlegget, stemmer alt med ribsskogs måte å skrive på, og å ordlegge seg på, så jeg setter en mynt på at det er han som har svart. Det får vi forresten snart vite, for har han svart her, så kommer snart kopi av innlegget også på hans egen blogg.

Ribsskog, jeg lurer på 3 ting:

1. Hva er det som er så spesielt med deg at du tror du er en "target guy"?

2. hvorfor har ikke mafiaen oppsport deg, når de vet hvor du bor?

3. Hva tror du "noe mafian" har tenkt å gjøre med deg?

Spesielt spørsmål nummer 2 synes jeg det er veldig greit at du klargjør...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bruker du anonymknappen, Erik? :gjeiper:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel, jeg tror faktisk du tar feil... Da jeg leste innlegget, stemmer alt med ribsskogs måte å skrive på, og å ordlegge seg på, så jeg setter en mynt på at det er han som har svart. Det får vi forresten snart vite, for har han svart her, så kommer snart kopi av innlegget også på hans egen blogg.

Når man har lest Ribsskogs blogg i flere år snakker man ribsskogsk flytende.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg sist så pupper?

Jeg har prøvd, siden jeg overhørte i 2003, at jeg er forfulgt av noe 'mafian', å prøve å finne ut av dette, og prøvd å bremse litt på dette med damer, for å ikke dra noen uskyldige inn i dette.

Spesielt da jeg jobbet på Arvato, i 2005 og 2006, tenkte jeg sånn.

Så sånn er det.

Med johncons-blogg hilsen

Erik Ribsskog

http://johncons-mirror.blogspot.com/2010/01/pattene-til-cecilie-hyde-og-puppene-til.html

AnonymBruker
Skrevet

Så veldig vanskelig er det vel ikke å etterligne den skrivestilen.

• Liker 2
Skrevet

Som god gammel ircer har jeg såklart blitt ribbet.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Den fyren trenger hjelp. Hvorfor prøver ikke familien hans å lure han tilbake til norge så han kan bli tvangsinnlagt? Han henger jo ut masse folk på det ekleste vis!

• Liker 1
Skrevet

Den fyren trenger hjelp. Hvorfor prøver ikke familien hans å lure han tilbake til norge så han kan bli tvangsinnlagt? Han henger jo ut masse folk på det ekleste vis!

Obviously så har ikke du fulgt veldig godt med. De prøver jo. Dvs, de som faktisk gidder bry seg. Nå er det ikke slik at Ribba er uintelligent, bak alle historiene og forestillingene så vet han godt at det ikke er noe god ide å komme til Norge. Hva tror du egentlig denne "mafian" faktisk er? Hans "rasjonelle" forklaring på apparatet som gjerne vil ha tak i ham har en merkelig vinkling, men leser man gjennom linjene så ser man virkelig galskapen hans.

Det er også viktig å huske at den hele store interessen for ham begynte med trakasering av personer i Norge, blant annet på telefon. Dette ble anmeldt. Her har du hans skrekk for Politiet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så veldig vanskelig er det vel ikke å etterligne den skrivestilen.

Jeg tror fortsatt innlegget var av ribsskog. Det var 100% perfekt ribskogsk, og noen av oss kjenner hans skrivestil bedre. Jeg kjenner den svært godt, og selv jeg ville ha slitt med å få den så korrekt som det innlegget jeg har referert til. Det var nok ribba, ja ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror fortsatt innlegget var av ribsskog. Det var 100% perfekt ribskogsk, og noen av oss kjenner hans skrivestil bedre. Jeg kjenner den svært godt, og selv jeg ville ha slitt med å få den så korrekt som det innlegget jeg har referert til. Det var nok ribba, ja ;)

Nei, det var jeg som skrev det, og jeg er ikke ribba.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...