Gå til innhold

Har du blitt ribsskoget?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De ble det i fjor!;)

Ja, jeg husker det. :fnise:

Var en tråd om det her hvor noen linket til det, men jeg finner ikke tråden. Noen som er flinkere enn meg til å google?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fotballfrue er tam som en tannløs chihuahua i forhold til Sir Ribsskog. Han har bl.a tatt kontakt med familie/venner av en avdød jente han kjente i barndommen for å sa snakke detaljert om at hun tok ham på penis. Hva han følte, hva hun sa, ting som skjedde for 20+ år siden. Han eier ikke sosiale filter, og ikke nok med at han da henger ut folk på bloggen, han klistrer like gjerne ut screenshorts av samtalene han har hatt med andre OM deg.

Han snakker om folk i fullt navn i enhver setning, og poster ut alle eposter/brev han får.

Fyren er småskummel. Og trolig syk. Og burde vært stoppet.

Han er syk og hadde han bodd i Norge så hadde han vært tvangsinnlagt.

Diagnosen er vel den samme som har vært mye diskutert i media de siste månedene.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Så TS spør altså "har du blitt en gal norsk blogger"? :forvirret:

Ribsskoging er et etablert verb på norsk. Bare google "ribsskoget".

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fotballfrue er tam som en tannløs chihuahua i forhold til Sir Ribsskog. Han har bl.a tatt kontakt med familie/venner av en avdød jente han kjente i barndommen for å sa snakke detaljert om at hun tok ham på penis. Hva han følte, hva hun sa, ting som skjedde for 20+ år siden. Han eier ikke sosiale filter, og ikke nok med at han da henger ut folk på bloggen, han klistrer like gjerne ut screenshorts av samtalene han har hatt med andre OM deg.

Han snakker om folk i fullt navn i enhver setning, og poster ut alle eposter/brev han får.

Fyren er småskummel. Og trolig syk. Og burde vært stoppet.

Tviler på at han er spesielt farlig. Psykiatrien i UK slapp ham jo ut etter et par timer.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg måtte jo google og var inne på bloggen, bare for å se.. betyr det at jeg kan bli ribbskoget? (skrev ingenting, bare leste)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tviler på at han er spesielt farlig. Psykiatrien i UK slapp ham jo ut etter et par timer.

Skrev heller ikke farlig, skrev småskummel. For det ER litt creepy, måten han henger ut folk på.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg måtte jo google og var inne på bloggen, bare for å se.. betyr det at jeg kan bli ribbskoget? (skrev ingenting, bare leste)

Nei det betyr at han har skrevet om deg på bloggen sin. Og alt han skriver er pinlig eller gjelder en anmeldelse. Ikke så kjekt når man googler navnet sitt og ser at han har skrevet en historie om puppene dine på Rimi i 1991.

Jeg har ikke blitt Ribsskoget, men det var jeg som startet den første tråden som han anmeldte for en stund tilbake. Da fikk jeg angst. Men jeg var jo anonymbruker så det var jo egentlig ingenting å tenke på :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg husker det. :fnise:

Var en tråd om det her hvor noen linket til det, men jeg finner ikke tråden. Noen som er flinkere enn meg til å google?

Ah, nå så jeg at søkefunksjonen her virker igjen, men finner den fremdeles ikke. :frown:

AnonymBruker
Skrevet

Ja, han sjekker statcounter religiøst, så hvis du googlet fra en IP-adresse hos Sivilombudsmannen/departementene/NRK/Albania (stryk det som ikke passer) så er konspirasjonsteoriene i gang. Hvis du befant deg i Japan eller brukte en proxy-adresse tror han at han er berømt i Japan og kommenterer: "det var artig!"

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Ikke så kjekt når man googler navnet sitt og ser at han har skrevet en historie om puppene dine på Rimi i 1991.

Hva er det som er ukjekt ved det?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har Hans Rojale Stortulling helt sluttet med anmeldelser?

Nå er han jo helt oppheng i stakkars Jenny Skavlan og thomas seltzer, og har vel de tre siste ukene skrevet rundt 200 innlegg bare om disse to... Tråkk ham EN gang på tærne, og han henter motorsag for å frisere tåneglene dine...

Anonym, som bare f...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei det betyr at han har skrevet om deg på bloggen sin. Og alt han skriver er pinlig eller gjelder en anmeldelse. Ikke så kjekt når man googler navnet sitt og ser at han har skrevet en historie om puppene dine på Rimi i 1991.

Jeg har ikke blitt Ribsskoget, men det var jeg som startet den første tråden som han anmeldte for en stund tilbake. Da fikk jeg angst. Men jeg var jo anonymbruker så det var jo egentlig ingenting å tenke på :)

Her er den tråden jeg lagde her inne: Min lenke

Her er anmeldelsen hans om tråden: Min lenke

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel, ribsskog har diagnosen paranoid psykose, ABB har diagnosen paranoid schizofreni, de er heller ikke veldig ulike i sine tankemønster og rettferdiggjøring av situasjoner... Jeg synes mannen er veldig skremmende, og det er ikke lenge siden han kjøpte en øks og truet med å drepe både husvert og namsmann om de kom på døra... Jeg tror Ribsskog kan være farlig i en gitt situasjon...

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Vel, ribsskog har diagnosen paranoid psykose, ABB har diagnosen paranoid schizofreni, de er heller ikke veldig ulike i sine tankemønster og rettferdiggjøring av situasjoner... Jeg synes mannen er veldig skremmende, og det er ikke lenge siden han kjøpte en øks og truet med å drepe både husvert og namsmann om de kom på døra... Jeg tror Ribsskog kan være farlig i en gitt situasjon...

Det tror jeg også. Syns det er fælt at at han ikke kan bli tvangsinnlagt. I Norge skal det jo alvooooooooooooooooorlig mye for at man kan tvangsinnlegge noen, virker som det er slik i UK også

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har Hans Rojale Stortulling helt sluttet med anmeldelser?

Nå er han jo helt oppheng i stakkars Jenny Skavlan og thomas seltzer, og har vel de tre siste ukene skrevet rundt 200 innlegg bare om disse to... Tråkk ham EN gang på tærne, og han henter motorsag for å frisere tåneglene dine...

Anonym, som bare f...

Thomas visste nok hva han gjorde. Masse fin reklame på Norges mest populære blogg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

jeg tror også at i en presset situasjon så kan Ribsskog være farlig, jeg tviler faktisk ikke et sekund på det.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

The%20I%20Dont%20Care%20Girl.jpg

Care factor = 0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ribsskog er skummel.

Jaja, Så sånn var det.

Vi får se hvordan det blir.

Slik er det vel.

:popcorn:

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...