Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
DETTE er en bra en. Jeg har den i svart og jeg er en G-cup. Den holder opp og inn. Stram og trang, men ingenting ramler ut eller rykker...

:wink:

Suzy, hvor får du kjøpt denne? Må den bestilles på nett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker champion sin sportsbh med bøyler. Finnes i sort og hvitt. Har ikke spes faste pupper (les: saggepupper) og str 75C men den sitter som limt på. Eneste bh'en jeg har funnet som funker for meg!

Skrevet

Dette er akkurat samme sportsbh som *lisa* henviser til her:

Jeg bruker Shock Absorber (level 4) og det er uten tvil den beste sports-bh jeg noen gang har prøvd. Selv med mine 70 F sitter den som limt på!

Har bestått hoppe-testen, squash-testen, duve-testen, stå-på-hodet-testen(yoga) -stort sett alt jeg har utsatt den for ;-)

(Den fås kjøpt hos LaLina på St.Hanshaugen ihvertfall, så du behøver ikke bestille den på nett)

*Lisa*

Skrevet

Hos La Lina på St.Hanshaugen (kanskje verdens beste undertøysbutikk?). Ligger i Waldemar Thranesgate.

Løp og kjøp! :wink:

Skrevet

I mitt tilfelle dårlige/gode gener- alt etter øynene som ser.

Dårlige om du spør meg :roll::ler:

Skrevet

Dårlige om du spør meg :roll::ler:

Vel, jeg er tilbøyelig til å være enig.

Spør du derimot mannen min, f.eks, : :sjarmor:

Skrevet

Vel, jeg er tilbøyelig til å være enig.

Spør du derimot mannen min, f.eks, : :sjarmor:

Akkurat samme erfaring som deg gitt :ler:

Han syns de er flotte og kan ikke fatte hvorfor jeg syns det er slitsomt å dra rundt på flere kilo daukjøtt.. :lol:

• 1 måned senere...
Skrevet

Trekker opp denne jeg - siden det var litt dagsaktuelt.

TV2 har i dag vist test av Sports-bh.

Jeg har lyst til å si at den som ble best i test, Swegmark sin, har jeg prøvd, og min venninne trodde jeg ikke hadde bh på meg i det hele tatt. Så at den overhode skal være noe godt kjøpt, vel jeg er sterkt uenig, og siden jeg er svært opptatt av dette, så må jeg si det også.

Av de som kom langt opp, så kan jeg varmt anbefale:

Casall sports-bh 10520

Pris: Kr. 399,-

Casall-bhen er absolutt best likt av testpanelet, og denne gir både best støtte og komfort. Særlig for jenter med b- og c-cup er Casall helt topp. Men den høye prisen trekker dessverre noe ned.

Röhnisch Super-X

Pris: Kr. 399,-

Bh-toppen fra Röhnisch er godt likt av jenter med både b-, c- og d-cup. Den føles behagelig og stram på, og den får pluss for lukning bak selv om det er en topp.

Lindex sin som kom i mellom der er glimrende til skigåring, spinning etc, men for bevegelse i sal, løping, hopping etc, så synes jeg ikke den holder mål.

Jeg har D og DD - sånn hvis du vil sammenligne.

Gjest Anonymous
Skrevet

hvor selges casall sportsbh?

og röhnisch?

hva med swegmark til oss med b-cup? burde vel holde?

kjempekjekt å slippe å teste ut så mye selv, når andre kan gjøre det :-)

Skrevet

Jeg brukte Swegmarks sports-BH tidligere - mest fordi den også kom i sort. :oops: Selve BH-en er en vits. Den prøver å holde brystene på plass ved å klemme dem flate, men har svært dårlig støtte.

Bruker nå

Triumph Triaction workout

Pris: Kr. 299,-

Triumph Triaction workout gir god støtte til mange med d-cup. Men den blir fort klam og har for mange sømmer som klør.

og synes at den fungerer bra.

Skrevet

Jeg bruker forresten B-cup, og syntes ikke Swegmark var bra til hopping & spretting.

Skrevet

Vet du, jeg vet daktisk ikke hvor de sleges, men det bør være en god start med en sportsforretning. En velassortert en - Ladysport, kanskje. Dumt de ikke forteller hvem som fører de ulike...

Hva som holder en b-cup må du nesten prøve selv.

Og det er egentlig det eneste som funker, tenk på hva du skal bruke den til, og så prøve, evt justere størrelse - og så hopp og rist og roter og vri deg i prøverommet.

Jeg har også et problem med å finne noe som er skikkelig bra, derfor er pris av svært underordnet betydning for meg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ah, takk for tipset :-) (lite kjent i sportsbutikker jeg..muligens et tegn på at jeg burde bli litt mer sporty :oops: )

Men når jeg tenker meg om, tror jeg jeg har sett en damesportsbutikk på Paleet, men husker ikke om det var Ladysport den het. I alle fall skulle jeg tro de har et brukbart utvalg av sportsbher der :-)

Skrevet
Ladysport - her står det om vareutvalget og nederst er det link til bla. Casall.
Gjest Anonymous
Skrevet

Hos www.budo-fitness.com har selger de casall, better bodies og stay in place sports-bh.

Skrevet

Julienne, vet du hvordan de sender varene? For jeg handler fra Stay In Place direkte og det er jo et toll-tull av dimensjoner... så jeg handler bare i Sverige når jeg er der. Nå har jeg for en stund da, så det er ikke prekært, men det er jo greit å vite om andre muligheter...

• 3 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet
Julienne' date=' vet du hvordan de sender varene? For jeg handler fra Stay In Place direkte og det er jo et toll-tull av dimensjoner... så jeg handler bare i Sverige når jeg er der. Nå har jeg for en stund da, så det er ikke prekært, men det er jo greit å vite om andre muligheter...[/quote']

Hos budo-fitness må du forhåndsbetale varene på giro før de sender. De er trege med å oppdatere nettsidene så frakten kan være høyere enn det som står. Vil tro det er like stor sjanse for at varene blir stoppet i tollen her, enn om du bestiller fra en annen nettbutikk, så det lønner seg nok mest å stikke innom en av butikkene deres dersom du har mulighet til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...