Nilma Skrevet 15. januar 2004 #1 Skrevet 15. januar 2004 I tråd med mine nyttårsforsetter har jeg nå meldt meg inn i Friskis&Svettis. Etter første treningstime oppdaget jeg at jeg definitivt trenger ny sports-bh, den jeg har gir for liten støtte. Etter å ha lest litt her på forumet, ser det ut til at enten Stay in Place eller Champion anbefales av mange. Spørsmålet mitt er hva som kan egne seg best til mine D-cup-pupper? Er det noen forskjell?
Gjest Poirot Skrevet 15. januar 2004 #2 Skrevet 15. januar 2004 Selv har jeg en vanlig, svært panseraktig stram bh, for det var umulig å finne noe til mine 70e. Denne ble anbefalt i en undertøysbutikk for idrett. Mitt tips er ihvertfall å velge en bh med kryss i ryggen. Hadde før en sprts-bh med stropper som ikke kunne reguleres, og de skled ned hele tiden. Skikkelig irriterende!
Nilma Skrevet 15. januar 2004 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2004 Mitt tips er ihvertfall å velge en bh med kryss i ryggen. Skal huske på det!
Gjest Poirot Skrevet 15. januar 2004 #4 Skrevet 15. januar 2004 Skal huske på det! Eller bryterrygg. Og ihvertfall regulerbare stropper!!
Tusenfryd Skrevet 15. januar 2004 #5 Skrevet 15. januar 2004 Jeg bruker ikke noe annet enn Stay-in place. jeg "reiver" puppene - sport-bh skal ikke bare passe størrelsen - man må også huske på at faste pupper ikke trenger så mye "reiving" som faste pupper fx. Champion sine bruker jeg på spinning og i vektrom, når det ikke er overhengende fare for dissing likevel. Skal jeg trene i sal, er det ikke godt nok for mine pupper, da er det toppen til Stay-in place som gjelder. se på bh - og den vanlige toppen
Nilma Skrevet 15. januar 2004 Forfatter #6 Skrevet 15. januar 2004 *Ut på leting etter Stay-in place*
Tusenfryd Skrevet 15. januar 2004 #7 Skrevet 15. januar 2004 Det er kjempevitkig når man kjøper sports-bh å prøve på. Så tar du hoppetesten. Eneste måte å få seg noe som funker på. Ellers kan det bli ugreit hvis det varierer litt i størrelser og sånn. Når det gjelder Stay In place - vet jeg faktisk ikke om de selger noe i Norge. Jeg bestiller alltid på nett - men det er lenge siden nå, de holder så lenge veit du. Fine og stramme i årevis! Men jeg husker sist at jeg slet med tollen, så der må man få til en deal på et vis så man slipper sånne vanvittige tollpriser. Skulle ikke de justeres snart forresten? Der ryker i og for seg også prinsippet for prøving... :o men det er lettere å håndtere størrelser som S-M-L-XL enn vanlige bh-størrelser som Champion fx.
Nigella Skrevet 15. januar 2004 #8 Skrevet 15. januar 2004 Hvor på nett kan jeg lese mere om Stay-in-place? Driver å stapper min D-cup inn i en champion, og har en billigere variant uten skåler over der igjen. Ok på spinning og styrketrening, men jeg kan bare glemme å jogge en tur pr idag. Og jeg er ikke helt fornøyd med ørten stropper over skuldrene.
Nilma Skrevet 15. januar 2004 Forfatter #9 Skrevet 15. januar 2004 Nigella, det ligger en link til Stay-in Place i et av Tusenfryds innlegg litt lenger opp på denne siden.
Suzy Skrevet 15. januar 2004 #10 Skrevet 15. januar 2004 DETTE er en bra en. Jeg har den i svart og jeg er en G-cup. Den holder opp og inn. Stram og trang, men ingenting ramler ut eller rykker...
Nigella Skrevet 15. januar 2004 #11 Skrevet 15. januar 2004 Nigella' date=' det ligger en link til Stay-in Place i et av Tusenfryds innlegg litt lenger opp på denne siden.[/quote'] :oops: Ikke helt våken .....
Veronal Skrevet 15. januar 2004 #12 Skrevet 15. januar 2004 Triumph Tri-Action Workout Bra! Fås på Lindex og Bogerud til ca. 300 hvis jeg ikke husker helt feil. http://www.sweatbandelle.com/shop/detail.a...815&ItemCount=3
Orthia Skrevet 15. januar 2004 #13 Skrevet 15. januar 2004 Triumph Tri-Action Workout Bra! Fås på Lindex og Bogerud til ca. 300 hvis jeg ikke husker helt feil. http://www.sweatbandelle.com/shop/detail.asp?ProductGroupID=1815&ItemCount=3 Denne er jeg også fornøyd med (DD-cup)
orakel Skrevet 15. januar 2004 #14 Skrevet 15. januar 2004 DETTE er en bra en. Jeg har den i svart og jeg er en G-cup. Den holder opp og inn. Stram og trang, men ingenting ramler ut eller rykker... Jepp, den er kjempegod. Jeg har den i F-cup
Tusenfryd Skrevet 16. januar 2004 #15 Skrevet 16. januar 2004 Denne er jeg også fornøyd med (DD-cup) Og den består hoppe-testen? Hva med når du står foran speilet - består den "duve-testen" også?
Orthia Skrevet 16. januar 2004 #16 Skrevet 16. januar 2004 Og den består hoppe-testen? Hva med når du står foran speilet - består den "duve-testen" også? Hoppetesten? Driver ikke med så mye hoppesport, aerobic osv, jeg. BH'en fungerer flott til sykling, skigåing, styrketrening og "vanlig" utendørs mosjon, som turgåing, småløp osv. Må muligens sterker lut (BH) til om man skal hoppe mye.
Tusenfryd Skrevet 16. januar 2004 #17 Skrevet 16. januar 2004 Jeg bruker også vanlig Champion sports-bh til sykling og sånn, funker helt greit. Men det kreves litt strammere lut ved ytterligere bevegelse. Jeg har også D og DD.
*Lisa* Skrevet 16. januar 2004 #18 Skrevet 16. januar 2004 Jeg bruker Shock Absorber (level 4) og det er uten tvil den beste sports-bh jeg noen gang har prøvd. Selv med mine 70 F sitter den som limt på! Har bestått hoppe-testen, squash-testen, duve-testen, stå-på-hodet-testen(yoga) -stort sett alt jeg har utsatt den for ;-) (Den fås kjøpt hos LaLina på St.Hanshaugen ihvertfall, så du behøver ikke bestille den på nett) *Lisa*
Andrine22 Skrevet 16. januar 2004 #19 Skrevet 16. januar 2004 Jeg bruker bare Champion sports bh, syns den er kjempesuper!! Iallfall til meg. Nå er ikke jeg så stor "der" som jeg ser de fleste av dere er (Hvordan greier dere å få så store pupper? :o Wow!), siden jeg "bare" er en C-cup...
Orthia Skrevet 16. januar 2004 #20 Skrevet 16. januar 2004 Hvordan greier dere å få så store pupper? :o Wow! I mitt tilfelle dårlige/gode gener- alt etter øynene som ser.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå