Gå til innhold

Passe 1 åring

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg skal passe et jentebarn som nettopp har fylt 1 år. 3 dager i uken/arbeidsdager 8t (ikke helg..) Hva anslår dere som vanlig å betale for dette? Hva kan jeg forvente å få for dette? - det skal sies at jeg gjør det ikke for å bli rik, men fordi jeg syns det er koselig og vil hjelpe den aktuelle familien som er uten barnehageplass frem til høsten. Men de ønsker også å vite hva jeg vil ha for dette. Er det noen som kan hjelpe? :-)

Hvis noen har tips eller råd å komme med i samme slengen tar jeg gjerne de også. Både ang aktiviteter ute og inne og alt annet vet å passe et lite barn

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ingen?

Skrevet

De vil få kontantstøtte fra barnet er 13 mnd. Vanlig dagmamma pris for 5 dager i uken er ca 5500kr i mnd så 5500/21 dager er ca 260kr dagen...

Skrevet

kommer jo litt ann på om dette skal være jobben din i den gitte perioden. Og om det er meningen du skal klare deg på pengene du tjener. Syns du kan kreve minst 100 kr timen hvis det er tilfelle. Det er under minstelønn, men kommer som sagt hva som er avtalen dere i mellom og hva du gjør :) om du har mulighet tror jeg dagmamma-pris kan være en god idé :)

Gjest Annaires
Skrevet

Dagmammapris er vel ganske fair, for det er jo de det blir.

Gjest Annaires
Skrevet

kommer jo litt ann på om dette skal være jobben din i den gitte perioden. Og om det er meningen du skal klare deg på pengene du tjener. Syns du kan kreve minst 100 kr timen hvis det er tilfelle. Det er under minstelønn, men kommer som sagt hva som er avtalen dere i mellom og hva du gjør :)

At foreldrene skal betale rundt 10 000kr i mnd i barnepass... Da tror jeg de finner seg en ny dagmamma du...

Regner heller ikke med at du skal skatte av pengene du får?

Tror ikle du kan regne med så mye mer enn 3-3500 i mnd.

• Liker 1
Skrevet

At foreldrene skal betale rundt 10 000kr i mnd i barnepass... Da tror jeg de finner seg en ny dagmamma du...

Regner heller ikke med at du skal skatte av pengene du får?

Tror ikle du kan regne med så mye mer enn 3-3500 i mnd.

Skulle vel bare frem til at om hun har tenkt å leve på dette bør hun gjerne finne seg en annen jobb ;) eller passe flere barn for den slags skyld

AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg passe barn for 100 kr i timen sier jeg opp jobben og sitter barnevakt for naboungene heller.

Realistisk sett kan TS neppe forvente dette.

Skrevet

Her sier de at en 3-dagersplass er ca 1500,- i offentlig barnehage.

Jeg vil tro at du kan kreve litt mer enn det, men ikke en slik ublu pris som rundt 10.000,- som antydet..

Oslo Barnevaktformidling tar 3900,-/3-dagers plass.

Ser på andre fora at alt mellom 2-300,- er vanlig. Noen har inkludert mat/bleier, andre ikke.

Gjest chiki
Skrevet

Hadde dattra mi hos dagamma 3 dager i uken i høst. Vi betalte 35kr timen, også hadde hun med bleier selv. De dekket mat:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...