Gå til innhold

Allergisk reaksjon på øre-rens hos hund?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en puddeltispe som jeg nettopp nappet håret i ørene på. Dette må gjøres ganske ofte på henne da det vokser fort og hun raskt får ørebetennelse. I det siste har hun klødd mye i ørene men spesielt i det ene. Nappet det nå i kveld og var nok litt for rask med å dryppe ørerens i(har fått av vetrinæren, som skal dryppes i ørene når vi har nappet). Hun syntes såklart ikke dette var veldig godt men det pleier å gå greit, bare avleder henne med noen godbiter etterpå så hun ikke klør seg også går det over. Men det skjedde ikke nå, hun ville ikke ta godbitene en gang fordi det klødde/svei så veldig. Da jeg tittet inn i øret hennes nå var det skikkelig rødt! Trodde først at det blødde, så rødt var det! Øret hennes henger litt mer nedover nå enn det pleier og det er tydelig at det er ubehagelig, hva bør jeg gjøre nå??

Hun har ikke reagert på dette tidligere så jeg skjønner ikke helt hva som skjedde denne gangen. Noen som har opplevd noe lignende? Alle tips tas i mot med takk!! :)

Skal uansett ta en tur til vetrinæren i morgen tidlig for å få sjekket det, men vil gjerne gjøre noe nå så hun slipper å ha vondt hele natta!

Videoannonse
Annonse
Gjest Bobler
Skrevet

Ville renset øret med vann. Ta vann på bommulpad, og få fjernet ørerensen så godt det lar seg gjøres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...